Jooosen skrev 2019-08-15 21:48:34 följande:
Aah förstår.. hur länge sprutade du? Jag räknade ut att jag endast tog sprutor i 7 dagar sedan äl sprutan. Känns så sjukt kort när jag ser alla andra.. men men dom kanske vet bäst. Ja det hoppas jag ni får. Känns som det är så olika det där med äggplock. Mitt kan fan inte bli värre än förra ggn haha. Ska be dom ge mig alla droger som finns på Sophiahemmet alltså.. :p. Vet inte heller om ja vågar ta något på egen hand.. är sugen men kanske bara är dumt. Om det blir fet kanske jag testar då istället ..
Oj, jag kommer ha sprutat i 11 dagar sen ovitrellen båda gångerna! 7 dagar med orgalutran dock. Ja hoppas du kan få mer smärtstillande! Mitt gick jättebra sist men blir lite nojjig att vara på nytt ställe för de kanske har andra mediciner haha!
LLW skrev 2019-08-15 22:14:25 följande:
Haha jag har också haft en snygg gynekolog/läkare. Så jobbigt när man ligger där i stolen och ens partner sitter bredvid medan en annan man gräver runt mellan ens ben! Skapligt obekväma situationer man hamnar i, hahaha!
Vi fick svar idag.. dom har beslutat att inte ge oss ett försök till. Anledningen är att vi fått sammanlagt 4 återföringar, så trots att första blev ett sånt fiasko tycker dom att vi fått tillräckligt med hjälp.
Jag var rätt förberedd men tycker det är tråkigt att läkaren gav oss falska förhoppningar förra veckan. Hon sa liksom att vi med stor sannolikhet kommer få ett försök till, att hon inte såg varför det inte skulle bli så.
Så det är trist. Men nu lämnar vi RMC bakom oss. Känns konstigt att vi aldrig mer kommer åka dit igen.. ett år sen första besöket där. Två år sen jag ringde och startade utredningen. Fy fan vad tiden bara går.. På måndag ska vi till Falun för startmöte. Det känns bra. Längtar efter att få sätta igång!
Haha ja, min sambo var inte med så det kanske var bra men fan haha. Så obekvämt.
Gud vad snålt av dom! 4 återföringar, ska det vara så mycket då?! Men men, kan vara skönt att byta ställe också men det är ju en ekonomisk fråga också... Oavsett så är ni igång snart och jag håller tummarna!