BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Jag är nu i vecka 17, omföderska, men tycker heller inte att jag känner något speciellt. Ibland tror jag att det är någon spark sådär men det skulle precis lika gärna kunna vara gaser. Suck. Det är inte lätt. Jag ska se om jag kan få till ett UL till före RUL.
Välkommen! Jag ligger lite före dig men började känna rörelser i v.18. Tror det kan vara så olika hur mycket man känner och beror delvis på hur moderkakan ligger. Vet du om moderkakan ligger i fram- eller bakvägg? Om den ligger i framvägg brukar det ta längre tid innan man känner rörelser
Tidigt med vecka 18 skulle det stå:)
Var på UL igår, det var egentligen bara för att få reda på om barnet lever, men den snälla sjuksköterskan gjorde en RUL-undersökning ändå. Allt såg fint ut. Om 1.5 vecka väntar ordinarie RUL och jag känner mig lugnare inför den nu.
Fler än jag som fortfarande kräks? Jag har vart sjukskriven från jobbet i fyra veckor nu för att jag inte orka längre och det var inte hållbart för mitt jobb längre heller för fick gå hem så ofta.
Jag kräks och hulkar vid minsta ansträngning. Vecka 18 + 3 idag och fick i tisdags veta att vi väntar en liten pojke. Har en flicka sen innan så känns helt underbart
Fler än jag som fortfarande kräks? Jag har vart sjukskriven från jobbet i fyra veckor nu för att jag inte orka längre och det var inte hållbart för mitt jobb längre heller för fick gå hem så ofta.
Jag kräks och hulkar vid minsta ansträngning. Vecka 18 + 3 idag och fick i tisdags veta att vi väntar en liten pojke. Har en flicka sen innan så känns helt underbart
Hej,
Jag har förvisso bf 15/8 men är sjukskriven till 15/3. Är helt slut, huvudvärk och magont ibland (3 dagar i sträck extremt ont). Kan inte jobba. Jobbar på en skola normalt. Vad jobbar du med?
Vilka har ni berättat för, än så länge? Vi håller det under radarn, det är bara våra familjer som vet ännu.