BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Vilka har ni berättat för, än så länge? Vi håller det under radarn, det är bara våra familjer som vet ännu.
Är 18+6, har berättat för familj, jobb, släkt och vänner. Det enda vi inte har gjort är att lägga ut på sociala medier, men det kommer vi inte göra alls. :)
Vilka har ni berättat för, än så länge? Vi håller det under radarn, det är bara våra familjer som vet ännu.
Var på ultraljud idag. Bebisen ville inte riktigt visa sig, precis som dottern inte ville när jag väntade henne.
Vi hade fått 21 Juli som datum, ändrades till 17 Juli nu.
Köpt ännu mer bebiskläder idag. Dottern på 11år älskar att få köpa kläder åt sitt kommande syskon.
Hej,
Jag och min kille ska ha vårt första ban 13/7, en liten tjej
Hur många är egentligen kvar i den här tråden? Känns det som att det är en idé att sparka igång en BF-lista?
Jag kan börja:
23/7: reptilina, 39 år, Stockholm. Andra barnet.
13/7: ollesmor, 37 år, andra barnet.:)
BF-lista:
25/7: Lunne, 32 år, Stockholm. Första barnet :)
BF-lista:
19/7 staar, 30 år Västerås. Andra barnet och väntar en pojke :)
25/7: Lunne, 32 år, Stockholm. Första barnet :)