• qaswas122

BF JULI 2020

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli GladHjärta

• Svar på tråden BF JULI 2020
  • Taffer86

Jag har mått riktigt illa sen igår morse.

Kräktes tre gånger igår och två idag.

Tänkte först jag kanske blivit magsjuk, men tror mer att det är illamåendet som kommit tillbaka en sväng.

• Tigerianna1

Hej! Tänkte hoppa in här jag med om det går bra. Har bf 1/7. Har två barn sen innan som är 4 och snart 2. Mår bra men fortfarande så trött. Hade hoppats att det skulle ha släppt när illamåendet släppte men verkar hålla i sig.. Hur mår ni andra?

• anette81

Jag mår som vanligt. Precis som jag gjorde med dottern för 11år sen. Mår inte illa, har inte ont någonstans, är inte trött, har inte gått upp ett gram heller. ???? så jag känner mig inte speciellt gravid ????

• Plusssset
    Mustang18volvo skrev 2020-01-15 21:01:11 följande:

Har BF 14Juli enligt barnmorskan, längtar till Ultraljudet och allt dedär.

Har mått o mår fortfarande väldigt illa, kräks osv. Har pågått flera veckor nu och ä svin less på knappt få i mig något. Är sedan innan väldigt smal och aldrig kunnat gått upp i vikt och nu när jag spytt så länge har de inte blivit bättre men har ändå fått en liten mage????

Har haft samma problem som dig. Mådde illa mycket i början men jag kräkte dock bara en gång, kunde dock knappt äta något så jag gick från 57 kg (som jag kämpat mig till i flera år!!) ner till 52 kg i vecka 13. Fick sån ångest trots att jag precis som du fick en liten kula. Men sen vände det i vecka 14-15 och sen dess har jag mått jättebra & kan äta typ allt! :)

Vägde mig igår (v18 nu) lite smått förväntansfull då det bara är kulan som växt och vågen stod nu på 59 kg! :D
  • Tigerianna1
    anette81 skrev 2020-01-27 09:03:02 följande:

Jag mår som vanligt. Precis som jag gjorde med dottern för 11år sen. Mår inte illa, har inte ont någonstans, är inte trött, har inte gått upp ett gram heller. ???? så jag känner mig inte speciellt gravid ????

Så skönt, hoppas det håller i sig
  • Tigerianna1

Någon mer som har RUL nästa vecka? Jag ska dit nästa torsdag och börjar kännas både spännande och nervöst

• reptilina
    Tigerianna1 skrev 2020-01-29 19:29:16 följande:

Någon mer som har RUL nästa vecka? Jag ska dit nästa torsdag och börjar kännas både spännande och nervöst

Hej där!

Har RUL den 2 mars, vi bad om att få sent (v 20) eftersom vår KUB och NIPT sett bra ut. Eftersom de inte misstänker något fel rent anatomiskt så är det bättre att vänta till senare, då fostret är större och man kan se mer.
  • Taffer86

Ska på rul om en vecka

Hoppas kunna få veta kön på de små då.

Har varit på ul två gånger redan och sett de små och allt har sett bra ut då.

Är lite nervös och hoppas allt ska se bra ut fortfarande

• Därmed
    Tigerianna1 skrev 2020-01-29 19:29:16 följande:

Ska också på RUL nästa torsdag och har också börjat känna mig lite nervöst. Vet inte ännu om jag kommer att gå själv eller om min man kan följa med. Vi har ingen barnvakt för sonen ännu.
  • Elinmedlängtanombarn

Jag ska också på RUL nästa vecka, på KUB testet såg allt bra ut och efter det har vi lyssnat på bebisens hjärta. Men jag börjar känna mig orolig. Tänk om något är fel? Någon som vet hur stor risken är att något är fel när det sett bra ut vid kub testet, eller ännu värre, att hjärtat inte pickar.....

Svar på tråden BF JULI 2020