BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli 

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli 

Tack för så bra svar :)
Får helt enkelt stå ut till det är dags för ultraljud 16 december.
Hur har ni gjort med att berätta för vänner och familj? Jag tänkte vänta till andra ultraljudet som är 15/1, men det är ju så svårt att hålla sig.
Så himla kul att ha den här tråden att luta sig mot i både lätt och svårt ????
Kollade nu precis på toan och har en brun fläck i trosorna samt värk i tjejmagen, så rädd och ledsen nu :( Särskilt efter MA:et i sep, fan asså... Är på jobbet dessutom, så svårt att låtsas som att allt är bra...
Har typ samma symptom som du! Men jag ska på inskrivning redan på tisdag (v.5+4) Tror dock det är ovanligt tidigt!
Vi har redan berättat för närmaste familjen samt mina närmaste kollegor! De vet om att vi försökt få barn länge nu eftersom vi skulle påbörja ivf och sen tänkte vi att det är bra om de vet om något händer. De andra berättar vi för vid jul och resten (typ instagram mm) efter RUL. :)
Hej allihopa.. Härligt o se o läsa att många ha plussat.
Jag går in på v6 I morgon och har bf den 30 juli men få se i morgon, då ja ska gå på hälsosamtal o inskrivning hos Bm.
Hur ja har mått tja relativt bra, detta är mitt andra barn. Mina syntom är trötthet, hungrig, yr, och haft molvärk till o från nu i en veckas tid nu.
Just ja... Här hemma har vi berättat för familjen samt min son från tidigare förhållande och d va positiva tankar man fick av familjen samt sonen som bara längtar tills bebisen ha kommit så nu har han i 2dagar "pratat med magen" morgon och kväll ????
Just ja... Här hemma har vi berättat för familjen samt min son från tidigare förhållande och d va positiva tankar man fick av familjen samt sonen som bara längtar tills bebisen ha kommit så nu har han i 2dagar "pratat med magen" morgon och kväll ????
Kollade nu precis på toan och har en brun fläck i trosorna samt värk i tjejmagen, så rädd och ledsen nu :( Särskilt efter MA:et i sep, fan asså... Är på jobbet dessutom, så svårt att låtsas som att allt är bra...
Hoppar in i tråden ????
Plussade förra veckan efter vårt första ivf-försök, BF den 29 juli. Vågar ju inte hoppas att detta ska gå vägen, verkar ju för bra för att vara sant att vi skulle lyckas på vårt första ivf-försök ????
Har ett ultraljud hos ivf-kliniken den 20 december (är typ i v8+3 då), all den här väntan...
Har redan blivit sjukt andfådd vid ansträngning, jag som alltid har haft bra kondis. Är ju bara i v5+2, är det verkligen normalt att bli andfådd såhär tidigt?
Hoppar in i tråden ????
Plussade förra veckan efter vårt första ivf-försök, BF den 29 juli. Vågar ju inte hoppas att detta ska gå vägen, verkar ju för bra för att vara sant att vi skulle lyckas på vårt första ivf-försök ????
Har ett ultraljud hos ivf-kliniken den 20 december (är typ i v8+3 då), all den här väntan...
Har redan blivit sjukt andfådd vid ansträngning, jag som alltid har haft bra kondis. Är ju bara i v5+2, är det verkligen normalt att bli andfådd såhär tidigt?