BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Hej!!! Jag hoppar också in här, plussade den 20/11 och går in i v 7 imorgon. Fyller 30 den 2- augusti så hoppas att allt går vägen så jag får fira min 30 årsdag utan förlossning???? (dovk världens bästa födelsedagspresent så bryr mig egentligen inte heheh ) Läste i förbifarten om att det är någon som startat en facebook-grupp som jag gärna går med i! Men hittade inte i tråden nu hur jag går tillväga! kul med så många juli- bebisar! Är beräknad till den 25 juli! KRAM!
Hör av dig till mig eller stragge med mailadress kopplat till Facebook så bjuder vi in dig i den hemliga/dolda gruppen <3
Nästa torsdag har jag bokat privat ultraljud, skräckslagen och förväntansfull på samma gång . Då är jag i vecka 8+1. Idag är jag i samma vecka och dag som mitt utomkveds upptäcktes i feb och jag har överlevt dagen än så länge. Känns som ett viktigt steg i graviditeten
Nästa torsdag har jag bokat privat ultraljud, skräckslagen och förväntansfull på samma gång . Då är jag i vecka 8+1. Idag är jag i samma vecka och dag som mitt utomkveds upptäcktes i feb och jag har överlevt dagen än så länge. Känns som ett viktigt steg i graviditeten
Vad skönt att vara förbi det! Jag fick ett MA för nästan exakt ett år sen som upptäcktes i v. 9+6, trots att vi hade sett hjärtat slå 4 dagar tidigare... Denna gång hamnar 9+6 exakt på julafton, så det kommer inte bli lätt att slappna av under helgerna =/
Lycka till! Skriv gärna hur det gick. Någon speciell anledning? Jag har bokat in den 9/12, då är jag i 6+6. Hade ett MA i september och har fått 2 bruna fläckar i trosorna de senaste 2 dagarna samt ont i magen så jag kan inte vänta på att få komma in!
Tack för uppmuntran <3 Jag hade massa små-blödningar förra graviditeten, som jag blev försäkrad om var normala gång på gång (det kollades även med VUL flera ggr och fram till näst sista gången såg de inget fel). Denna gång hade jag endast en minimal blödning samma dag som jag skulle fått mens om det inte hade tagit sig, så jag hoppas på att det är ett gott tecken :) I övrigt har jag precis som förra gången inte känt något alls, men vill inte önska mig själv illamående utan hoppas bara att det går bra ändå :) Hur mår du denna gång?