• qaswas122

BF JULI 2020

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli GladHjärta

• Svar på tråden BF JULI 2020
  • Solros2
    fridisen1989 skrev 2019-11-26 20:34:51 följande:

Hallå, hallå!:)

Hoppar in lite fint i denna tråd jag ned. Plussade i söndags, är i v.5 (4+5), men hade misstänkt en stund att jag var gravid. Dock livrädd för att stickan skulle säga nej, så jag drog ut på det. ????

Hade ett tidigt missfall i slutet på augusti så var också en av anledningarna till att jag drog ut på det.

Tar det lite chill-pill just nu och hoppas att detta går vägen. :)

Finns i Jönköpings län och beräknad till 30 juli. :)

Ha en fin kväll!

Jätte stort grattis!!
  • Solros2
    Kian1992 skrev 2019-11-26 21:33:41 följande:

Hej

Hoppar in här jag med. Plussade i fredags (22/11) så är om jag räknar rätt i vecka 6 (5+3) och bf 24/7-20.

Detta är första barnet och allt är så himla nytt och ?konstigt?. Vet ju inte riktigt vad jag ska förvänta mig att känna.

Just nu är jag så sjukt trött, har jätte ömma bröst och en konstant molvärk, känns som mensen ska komma när som. Det har varit såhär i ca en vecka nu.

Är det normalt? Eftersom det här är en ?Letrozol bebis? är jag super nojig för missfall.

Har bokat in tidigt ultraljud hos min privat gyn men det är den16/12, långt kvar dit och ännu längre till inskrivning hos MVC som är i början på januari när jag är i vecka 12. Brukar man ha inskrivning så sent?

Ursäkta för långt inlägg med många frågor ????

Stort grattis! Jag har haft ont i magen till nu sen väntad mens och än så länge är allt bra är i v6+1 idag så jag vart jätte oroligt för hade misfall i feb !

Det verkar det är helt normalt med molvärk! Slappna av !!
  • MinixLuna

Hej, så glada plussade redan förra torsdagen men väntat och jämnt efter idag ringde jag och bokade tid , ska på hälsosamtal den 19 dec. Bf 31 Juli. Vi är så överlyckliga och ser framemot detta så mycket. Symptom som jag känner är lite som mensvärk typ 1-2 minuter, yrsel och sämre aptit men inget illamående ön i alla fall är i v. 5 (4+5). Så spännande vi ska vänta med att berätta vid Jul för våra föräldrar och syskon, men svårt att hålla det hemligt.

• Kian1992

Tack för så bra svar :)

Får helt enkelt stå ut till det är dags för ultraljud 16 december.

Hur har ni gjort med att berätta för vänner och familj? Jag tänkte vänta till andra ultraljudet som är 15/1, men det är ju så svårt att hålla sig.

Så himla kul att ha den här tråden att luta sig mot i både lätt och svårt ????

• Reb86

Hej! Kan någon bjuda in mig i den hemliga fb gruppen? Har skickat pm men ej hört något :(

• fridisen1989
    MinixLuna skrev 2019-11-27 11:02:41 följande:

Hej, så glada plussade redan förra torsdagen men väntat och jämnt efter idag ringde jag och bokade tid , ska på hälsosamtal den 19 dec. Bf 31 Juli. Vi är så överlyckliga och ser framemot detta så mycket. Symptom som jag känner är lite som mensvärk typ 1-2 minuter, yrsel och sämre aptit men inget illamående ön i alla fall är i v. 5 (4+5). Så spännande vi ska vänta med att berätta vid Jul för våra föräldrar och syskon, men svårt att hålla det hemligt.

Stort, stort grattis! :)

Mitt illamående (Det här suget i magen) har börjat komma idag faktiskt. I övrigt har jag bara djävulskt ömma bröstvårtor. Och lite lättretlighet. ;)
  • Pepsin

Hej

Hoppar in här jag med. Plussade i fredags (22/11) så är om jag räknar rätt i vecka 6 (5+3) och bf 24/7-20.

Detta är första barnet och allt är så himla nytt och ?konstigt?. Vet ju inte riktigt vad jag ska förvänta mig att känna.

Just nu är jag så sjukt trött, har jätte ömma bröst och en konstant molvärk, känns som mensen ska komma när som. Det har varit såhär i ca en vecka nu.

Är det normalt? Eftersom det här är en ?Letrozol bebis? är jag super nojig för missfall.

Har bokat in tidigt ultraljud hos min privat gyn men det är den16/12, långt kvar dit och ännu längre till inskrivning hos MVC som är i början på januari när jag är i vecka 12. Brukar man ha inskrivning så sent?

Har typ samma symptom som du! Men jag ska på inskrivning redan på tisdag (v.5+4) Tror dock det är ovanligt tidigt!
  • Pepsin

Hej

Har typ samma symptom som du! Men jag ska på inskrivning redan på tisdag (v.5+4) Tror dock det är ovanligt tidigt!
  • barntokiggg

Kollade nu precis på toan och har en brun fläck i trosorna samt värk i tjejmagen, så rädd och ledsen nu :( Särskilt efter MA:et i sep, fan asså... Är på jobbet dessutom, så svårt att låtsas som att allt är bra...

Svar på tråden BF JULI 2020