BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Hoppar in i tråden ????
Plussade förra veckan efter vårt första ivf-försök, BF den 29 juli. Vågar ju inte hoppas att detta ska gå vägen, verkar ju för bra för att vara sant att vi skulle lyckas på vårt första ivf-försök ????
Har ett ultraljud hos ivf-kliniken den 20 december (är typ i v8+3 då), all den här väntan...
Har redan blivit sjukt andfådd vid ansträngning, jag som alltid har haft bra kondis. Är ju bara i v5+2, är det verkligen normalt att bli andfådd såhär tidigt?
Hoppar in i tråden ????
Plussade förra veckan efter vårt första ivf-försök, BF den 29 juli. Vågar ju inte hoppas att detta ska gå vägen, verkar ju för bra för att vara sant att vi skulle lyckas på vårt första ivf-försök ????
Har ett ultraljud hos ivf-kliniken den 20 december (är typ i v8+3 då), all den här väntan...
Har redan blivit sjukt andfådd vid ansträngning, jag som alltid har haft bra kondis. Är ju bara i v5+2, är det verkligen normalt att bli andfådd såhär tidigt?
Hallå, hallå!:)
Hoppar in lite fint i denna tråd jag ned. Plussade i söndags, är i v.5 (4+5), men hade misstänkt en stund att jag var gravid. Dock livrädd för att stickan skulle säga nej, så jag drog ut på det. ????
Hade ett tidigt missfall i slutet på augusti så var också en av anledningarna till att jag drog ut på det.
Tar det lite chill-pill just nu och hoppas att detta går vägen. :)
Finns i Jönköpings län och beräknad till 30 juli. :)
Ha en fin kväll!
Ja-aa, inget att oroa sig för! Jag gick in i vecka 6+0 idag och jag har varit andfådd sedan en vecka tillbaka, minst.
Stort grattis och varmt lycka till :)
Grattis!!! Jag bor också i Jönköping och har bf runt 20/7 :D
Vad skönt att höra att man inte är ensam om att ha fått världens sämsta kondis
Stort tack och grattis själv! :D
Men snyggt! Låter som att vi definitivt ska hålla kontakt. ;)
Hej!!! Jag hoppar också in här, plussade den 20/11 och går in i v 7 imorgon. Fyller 30 den 2- augusti så hoppas att allt går vägen så jag får fira min 30 årsdag utan förlossning???? (dovk världens bästa födelsedagspresent så bryr mig egentligen inte heheh ) Läste i förbifarten om att det är någon som startat en facebook-grupp som jag gärna går med i! Men hittade inte i tråden nu hur jag går tillväga! kul med så många juli- bebisar! Är beräknad till den 25 juli! KRAM!
Oj, då hoppas jag verkligen att det går vägen för er den här gången! <3 Känns nästan lite pinsamt att säga det nu när jag vet att ni haft det så kämpigt men vi började försöka i september i år så det är ingenting i jämförelse.