• qaswas122

BF JULI 2020

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli GladHjärta

• Svar på tråden BF JULI 2020
  • Ereya
    Längtande95 skrev 2019-11-24 13:58:36 följande:

Hej!

Hänger på här jag med, plussade igår och väntar nu barn nr 2 :) Bf 31 juli.

Någon som är intresserad av en fb grupp? :)

Grattis <3

Vi har gjort en bfgrupp på FB, hör av dig till mig eller stragge med din mailadress kopplat till Facebook så bjuder vi in dig! :)
  • Längtande95
    Ereya skrev 2019-11-24 16:39:58 följande:

Grattis <3

Vi har gjort en bfgrupp på FB, hör av dig till mig eller stragge med din mailadress kopplat till Facebook så bjuder vi in dig! :)

Tack! :)

Toppen, skickar ett meddelande till dig med min mejl :)
  • malinamf
    Corros skrev 2019-11-24 12:02:32 följande:

Den här förmiddagen har jag mått så illa, det slog till sådär bara. Känner sig så otroligt gravid och bara ?nä nu kommer det funka jag känner det i hela kroppen?. Så jag tog fram mitt sista cb-test och kolla!!!!

Tack för all pepp igår hörrni. Så tacksam att man kan prata av sig här. Wiiiiiih!!!!!

Åh vad skönt! <3 ska du göra nått tidigt ultraljud eller blir det KUB som blir första? :)
  • Corros
    malinamf skrev 2019-11-24 19:05:40 följande:
    Åh vad skönt! <3 ska du göra nått tidigt ultraljud eller blir det KUB som blir första? :)
    Ja det var väldigt skönt! Har bokat in ett VUL 19 december (bör då vara i v 8+4), om allt ser bra ut då tänkte jag berätta för min 10-åring i julklapp att hon ska bli storasyster. Hennes högsta dröm förutom en egen häst :)
    Hur kommer du göra?
  • malinamf
    Corros skrev 2019-11-24 19:11:08 följande:

Ja det var väldigt skönt! Har bokat in ett VUL 19 december (bör då vara i v 8+4), om allt ser bra ut då tänkte jag berätta för min 10-åring i julklapp att hon ska bli storasyster. Hennes högsta dröm förutom en egen häst :)

Hur kommer du göra?

Åh mysigt! :) världens bästa julklapp! Jag har bokat in ett i v 7+0 den 6 december! Det känns orimligt långt bort men tiden går ju snabbt ändå... :)
  • SofieKristin
    Corros skrev 2019-11-24 12:25:04 följande:

Nej fy nu köper jag inga fler, det här var sista jag hade. Har inskrivning och VUL strax innan jul så då får vi se :)

Perfekt ju! Då får du se på VUL också:)
  • reptilina

[quote=80056420][quote-nick]barntokiggg skrev 2019-11-24 13:25:59 följande:[/quote-nick]

Åh, håller alla tummar för dig <3 Det är så jobbigt, för mig är det första barnet, andra graviditeten då, aå har verkligen inget att jämföra med :( Nu är det så jobbigt då jag i tisdags, tror jag, plussade, fick plötslig mycket huggande smärta i magen på onsdagen och tänkte att det är väl kört, men inget blod och sedan dess har jag haft molvärk tills typ igår? Känner som ingenting. Jag ska med på tidigt ultraljud om 2/3 veckor då jag kommit in i vecka 6, är i 4+3 nu.

[/quote

Hej igen,

Så länge du har ont men inte blöder borde det vara lugnt. Med min dotter hade jag så ont i magen att jag nästan svimmade men ut kom en fullgången och fin flicka till slut. Det gjorde mest ont till vecka 8 typ, och det brukar förklaras med att livmodern växer i snabb takt. Bra att du ska på ultraljud. Jag ska boxa mig in på ett tidigt jag men, historiken borde göra att man får det.

• EliMil

Hej. Länge sen jag skrev men hade verkligen noll symptom i början och med tanke på att vi försökt i över ett år vågade jag inte tro på det. Men i måndags när jag var i 6+4 kom symptomen. Jag är trött konstant och mår så illa dygnet runt inte så jag kräks men så jag känner mig influensasjuk typ. Ingen härlig känsla men ändå toppen för nu känns det lite mera verkligt. :) är idag i v7+3 och längtat enormt till mitt ul 30/12.

• KingA2016

Halloj! Plussade i veckan med andra barnet. BF 28 juli som det verkar. Mådde piss förra graviditeten så ska bli intressant att se hur det går denna gång. Ska få träffa barnmorska och spec. Läkare redan på onsdag genom privat klink.

Är gärna med i fb-gruppen. Vem ska man kontakta?

• BeckaBecka

Hej alla!!

Jag har en liten annan fundering kring vad alla jobbar med? Eller, alltså hur ekonomin ser ut för er? Min sambo kommer ju plugga när jag är föräldraledig, har börjat tänka på hur det faktiskt kommer bli.

Svar på tråden BF JULI 2020