BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Anonym (K) : min oro var inte att jag inte fått mage än, jag vet att de kommer senare, sa endast att jag ser fram emot magen.
Min oro var att jag gått ner i vikt och är äcklad av all mat. Vet att även de e vanligt , ville mest höra om nån annan är i samma sits. Tack @BDN och @Lizziep för svar <3
@BDN : tack för svar! Samma här med pulsen.. haha, man får vila innan man ens börjat. Lycka till du med :)
Jag plussade imorse, bf 31 juli eller 1 augusti beroende på app jag kollat i.
Har ett barn tidigare via ivf så jag är sjukt förvånad och glad över att det gick naturligt denna gång.
Vi har varit på VUL! En liten bebis med tickande hjärta syntes. Den mätte i princip exakt med min vecka! En dags skillnad bara. :)
Vi har varit på VUL! En liten bebis med tickande hjärta syntes. Den mätte i princip exakt med min vecka! En dags skillnad bara. :)
Imorgon hade jag fått tid hos barnmorskan men vart nekad att gå för jobbet. Så frustrerad ledsen och arg. Vill inte gå ut med graviditeten så sa att jag skulle till läkaren men icke. Har vart hemma från jobbet någon dag för att jag fått ännu mer problem än vanligt med gallan så jag sa att det var därför Men det hjälpte inte. Nu jobbar jag 8 dagar irad så kommer få skjuta på det jätte länge . Så frustrerad
Imorgon hade jag fått tid hos barnmorskan men vart nekad att gå för jobbet. Så frustrerad ledsen och arg. Vill inte gå ut med graviditeten så sa att jag skulle till läkaren men icke. Har vart hemma från jobbet någon dag för att jag fått ännu mer problem än vanligt med gallan så jag sa att det var därför Men det hjälpte inte. Nu jobbar jag 8 dagar irad så kommer få skjuta på det jätte länge . Så frustrerad
Har man inte rätt till läkarbesök på arbetstid? Det har i alla fall jag på mitt jobb...
Hoppar in i denna tråd med bf 30/7 2020. Efter 15 månaders försök och utredning på reproduktionscentrum kom detta som en fullständig chock! Men otroligt glada. Eftersom vi påbörjat utredning kommer vi även få ett VUL 12/12. Så spännande!
Har inga symptom alls förutom ömma bröst, men det har jag nästan jämnt ändå! Ska berätta för familjen redan nu i veckan eftersom de ändå vet om vår lååånga resa bakom oss och att det är skönt att de närmsta vet om om något händer.