BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Tack! Vet du hur starkt ett test bör vara på BIM?:)

Fick glad gubbe på äl test igår, så nu börjar den låååååånga två veckors väntan! Finns inget segare.. någon som ligger lika med mig ? Min mens är oregelbunden så BIM kan vara lite närsom mellan 25-28 januari, förhoppningsvis så sent som möjligt för ägget ska ha en större chans :)
Igår fick jag ett supersvagt plus på cb på morgonen och sedan svagt positivt på kvällen på cb early.
Imorse negativt på rfsu. Nu på kvällen svagt plus på billig sticka (se bild, dragit ner ljusstyrkan eftersom kvaliten blir så usel på familjeliv när man laddar upp) - så svagt, men ljust rosa. Haft negativt på dessa stickor innan! Snacka om att man slängs mellan hopp och förtvivlan. Hoppas på tydligare plus till morgonen, ÄL+11 är jag på då..

Jag har BIM 23 och är på ÄL +6 idag och tycker väntan är enooooorm!! Haha! Tredje försöket för oss, så jag hoppas innerligt att vi snart lyckas <3
Har frågat detta i tidigare trådar men frågar här också. När kom er molvärk, och kändes den precis som mensvärk ? Jag har ont ibland men inte som mens. Dock precis där man brukar ha mensvärk typ..
Fick glad gubbe på äl test igår, så nu börjar den låååååånga två veckors väntan! Finns inget segare.. någon som ligger lika med mig ? Min mens är oregelbunden så BIM kan vara lite närsom mellan 25-28 januari, förhoppningsvis så sent som möjligt för ägget ska ha en större chans :)
Jag är på BIM + 3. Brukar alltid ha mellanblödningar dagarna innan mens men inte denna gång. Så fick upp ett litet hopp.. idag imorse fick jag lite rosa på pappret, men sen inget mer. Min temp ligger fortfarande högt, 37.5.
Va tror ni? Finns det hopp än om ett plus?
ni som +:at vad hade ni för symptom innan mensen skulle ha kommit?
Jag tror jag hade ägglossning igår eller runt om där. Känns som en evighet alltså! Har också väldigt oregelbundna cykler. Förra vart på 7 veckor. Hoppas verkligen inte det går så länge denna gången. Men nu kan nedräkningen börja iaf! Ska försöka att hålla mig upptagen och distrahera mig.
ni som +:at vad hade ni för symptom innan mensen skulle ha kommit?