• Persbrandtkola

Vad tycker ni om SAS nya reklam?

Här är reklamen: 
    ">

Själv tycker jag den är fruktansvärd och det är vidrigt hur SAS har bemött kritiken... Att det skulle ha varit en nätattack till det utbredda missnöjet känns inte så troligt pga vad reklamen säger. Nej tack, SAS sjönk som en sten i mina ögon. Berätta gärna vad ni tycker?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-02-21 18:41
    soundcloud.com/nyhetsbubbla/sas-raderar-reklamfilm-pa%2Fsets%2Ftorsdag-13-februari-2020&fbclid=IwAR1jdxzn8GKjxTamRt1h6Cf5SZjpCd-dADm38DEoLmVYchx8-LZ6gzsXZKI

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker ni om SAS nya reklam?
  • Anonym
    KillBill skrev 2020-02-15 11:10:23 följande:

För en som du, som inte ens vågar uppträda med ditt rätta användarnamn i tråden, kan man förvänta sig vad som helst.

Ja du, jag har mina skäl.

Jag använder bara mitt användarnamn när jag diskuterar det ämne jag ursprungligen blev medlem för.

Det får du naturligtvis ha åsikter om, men att använda det i syfte att förringa det jag skriver?

Nej, det känns inte seriöst.
  • KillBill
    Anonym skrev 2020-02-15 11:42:39 följande:
    Ja du, jag har mina skäl.

Jag använder bara mitt användarnamn när jag diskuterar det ämne jag ursprungligen blev medlem för.

Det får du naturligtvis ha åsikter om, men att använda det i syfte att förringa det jag skriver?

Nej, det känns inte seriöst.
    Men du tycker att det är seriöst när du föringar det jag skriver? 

Det är mer sannolikt att förvanta sig vad som helt av någon som som uppträder anonymt än någon som är öppen med sitt användarnamn..
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Anonym
    KillBill skrev 2020-02-15 11:51:42 följande:

Men du tycker att det är seriöst när du föringar det jag skriver? 

Det är mer sannolikt att förvanta sig vad som helt av någon som som uppträder anonymt än någon som är öppen med sitt användarnamn..

Du använder ditt användarnamn i politiska trådar, så mycket vet jag.

Men vad du kallar sig utöver det... kan man inte veta. Inte hur många gröna, hånflinande gubbar du än må klistra in.

Så, nu kan du förneka att du emellanåt diskuterar med dig själv med detta namn plus ett extra!
  • jeanette02
    Ja, jag kanske är naiv... Men jag inte så naiv att jag tror på det Expressen publicerar. Särskilt inte som de ofta samarbetar med Expo som har vänsterextrema kopplingar.

Det är svårt att hitta hyfsat objektiv media dessa dagar.
  • KillBill
    jeanette02 skrev 2020-02-15 12:01:06 följande:
    Ja, jag kanske är naiv... Men jag inte så naiv att jag tror på det Expressen publicerar. Särskilt inte som de ofta samarbetar med Expo som har vänsterextrema kopplingar.

Det är svårt att hitta hyfsat objektiv media dessa dagar.
    Du kan hitta ett dussintal nordiska tidningar som har kommit fram till samma sak som expressen.  Organisationen Expo har en moderat i sin styrelse och är på inget sätt vänsterextrem. Det är patetiskt att du påstår något sådant. 

Det är stor humor att du anser att din bias är ok
  • nihka

Helt OK. Lite lång men jag antar att den kommer att visas i en förkortad version.

Budskapet är att den som reser plockar med sig hem - inte mindre ens hem för det...

Fast det var ju en nätattack.

Persbrandtkola skrev 2020-02-13 15:29:07 följande:

Här är reklamen: 
    ">

Själv tycker jag den är fruktansvärd och det är vidrigt hur SAS har bemött kritiken... Att det skulle ha varit en nätattack till det utbredda missnöjet känns inte så troligt pga vad reklamen säger.

• Anonym
    nihka skrev 2020-02-15 13:30:10 följande:

Helt OK. Lite lång men jag antar att den kommer att visas i en förkortad version.

Budskapet är att den som reser plockar med sig hem - inte mindre ens hem för det...

Fast det var ju en nätattack.

Det har inte varit någon "attack", ett massivt missnöje är inte en attack.
  • KillBill
    Anonym skrev 2020-02-15 13:37:30 följande:
    Det har inte varit någon "attack", ett massivt missnöje är inte en attack.

Kort efter att reklamfilmen plockats ner uppdagas det att personer i en chattgrupp, som kopplas till nazistiska NMR på kommunikationsappen Telegram, kritiserar reklamfilmen och uppmanar folk att agera mot SAS i sociala medier.

"Nu är videon uppe igen. Ogilla den med alla era konton"

Svar på tråden Vad tycker ni om SAS nya reklam?