• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Jag vill bara säga att McAfee antivirus är värdelöst! Jag är glad att jag bytte, men det kostade ju en slant!

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Antigone skrev 2022-10-04 09:24:20 följande:
    Skönt att höra! Jag är ateist, men en ofattbar kärlek är precis det jag behöver. 
    Alla behöver vi lite kärlek ibland. Jag är i alla fall villig att ge min kärlek till någon, men då ska hon vara speciell! {#emotions_dlg.flower}
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-03 06:36:08 följande:

Det sägs att var femte är kines. Då är minst en av oss kines då! Tungan ute

Vi kan ju turas om 😁👍
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-04 15:30:15 följande:
    Vi kan ju turas om 😁👍
    Haha, ja! Om du är kines idag så är jag det imorgon! Tungan ute
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-03 16:02:10 följande:
    Tack! Idag har det varit en ren helvetisk dag faktiskt. Hur har din dag varit?
    Tråkigt att höra 😭 Hoppas att Idag var bättre. Jag sov Meat igår. Att åka på en förkylning ovanpå allt annat har dränerar det mesta av den energin jag trots allt hade. Just nu blir jag trött av att gå ut till köket. 
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-04 15:35:46 följande:
    Tråkigt att höra 😭 Hoppas att Idag var bättre. Jag sov Meat igår. Att åka på en förkylning ovanpå allt annat har dränerar det mesta av den energin jag trots allt hade. Just nu blir jag trött av att gå ut till köket. 
    Nja, idag har det varit lite jobbigt med. Ojdå, det låter inget bra. Hoppas du mår bättre snart. {#emotions_dlg.flower}
  • Freddie K

Nu jäklar går min dator som en raket! Så här snabb har den aldrig varit! Glad

• Freddie K

Förlåt, nu bubblar jag bara om mitt. Skäms. Hur har resten av er idag? .

• Mortiscia80
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-04 15:35:46 följande:
    Krya på dig! Förvånad
Svar på tråden Här är vi alla vänner.