• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-10-06 14:06:24 följande:
    Ta en promenad? :)
    Jag lyssnar just nu på Johan Glans-World tour of Scandinavia. .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-10-06 14:15:42 följande:
    Jag lyssnar just nu på Johan Glans-World tour of Scandinavia. .
    Haha vad bra :D Jag ska ut en sväng iaf.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-10-06 14:23:38 följande:
    Haha vad bra :D Jag ska ut en sväng iaf.
    Ok, ha en skön promenad. .
  • Freddie K

Om jag skulle försvinna en period så är det för att min dator har pajat. Bara så ni vet.

• Antigone
    Freddie K skrev 2022-10-06 15:56:14 följande:

Om jag skulle försvinna en period så är det för att min dator har pajat. Bara så ni vet.

Då vet vi! Hoppas det inte händer, för vi kommer sakna dig 😊
  • Antigone
    Mortiscia80 skrev 2022-10-05 21:50:21 följande:
    Ja jag hade problem med ryggen så det var extremt smärtsamt att ligga ner, plus att jag har klaustrofobi så jag var tvungen att blunda hela tiden och använda alla mina mentala förmågor för att inte få spader där inne x) Som tur är lär jag väl inte behöva göra om det fler gånger!
    Fy det låter jobbigt! Ont i ryggen kan vara fruktansvärt smärtsamt, men jag blev ändå lite lättad att det inte var själva magnetröntgen som orsakade det. Först fick jag för mig det och tänkte att kroppen reagerade på de starka magnetfälten 😅 Oj! Det måste ha varit en mardröm om du lider av klaustrofobi. Jag gör inte det, men skulle ändå tycka att det var läskigt. Tur att du förhoppningsvis slipper göra om det!
  • Freddie K
    Antigone skrev 2022-10-06 16:21:31 följande:
    Då vet vi! Hoppas det inte händer, för vi kommer sakna dig 😊
    Jo, men jag kommer ju komma tillbaka, men det kan dröja ett tag.
  • Mortiscia80
    Antigone skrev 2022-10-06 16:26:29 följande:
    Fy det låter jobbigt! Ont i ryggen kan vara fruktansvärt smärtsamt, men jag blev ändå lite lättad att det inte var själva magnetröntgen som orsakade det. Först fick jag för mig det och tänkte att kroppen reagerade på de starka magnetfälten 😅 Oj! Det måste ha varit en mardröm om du lider av klaustrofobi. Jag gör inte det, men skulle ändå tycka att det var läskigt. Tur att du förhoppningsvis slipper göra om det!
    Aha, nää kroppen känner inte av själva röntgen på det sättet :) Det var dock helt tvunget att gå igenom och idag är jag 99 % återställd efter allt som var då så det borde inte bli nåt mer nu.
  • Antigone
    Freddie K skrev 2022-10-06 13:47:49 följande:

*Sitter i ett hörn med en kopp varm choklad och tycker synd om mig själv.*

Du kanske ska gå på Halloween på Liseberg någon dag? Det är riktigt kul och borde passa dig med tanke på ditt användarnamn 🎃👻😱 Tror det kan vara bra att komma ut lite om man känner sig deppig! Hoppas det går över snart!
  • Freddie K
    Antigone skrev 2022-10-06 16:29:57 följande:
    Du kanske ska gå på Halloween på Liseberg någon dag? Det är riktigt kul och borde passa dig med tanke på ditt användarnamn 🎃👻😱 Tror det kan vara bra att komma ut lite om man känner sig deppig! Hoppas det går över snart!
    Jo, det kanske jag skulle göra. Tack för tipset! .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.