• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-04 15:31:22 följande:
    Haha, ja! Om du är kines idag så är jag det imorgon! Tungan ute
    Vad orättvist! 😝
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-04 15:31:22 följande:
    Haha, ja! Om du är kines idag så är jag det imorgon! Tungan ute
    Förlåt, läste fel 🙈 tyckte dy hade skrivit "om jag är kines idag så är jag det imorgon!", och tog det som att du inte ville turas om.  Nu är jag glad och l7te skamsen över mitt lilla utbrott i mitt förra inlägg. 😁
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-04 15:37:18 följande:
    Nja, idag har det varit lite jobbigt med. Ojdå, det låter inget bra. Hoppas du mår bättre snart. {#emotions_dlg.flower}
    Tack snälla, jag mår lite bättre just nu. Såg att det blev en del fel i det inlägget. Bland annat "Sov Meat" istället för "sov mest". "Sova räv" har jag hört talas om, men inte "sova kött"! 😁
  • Ingenpsykolog
    Mortiscia80 skrev 2022-10-04 17:47:06 följande:
    Krya på dig! Förvånad
    Tack snälla. Det blev inget mer avancerat än en dusch och byte av sängkläder idag. 

Ett annat av mina favoriter från Bonprix. I fleece. Mysigt nu på hösten. Enda nackdelen är att håret blir elektriskt och står åt alla håll 🤣
  • Ingenpsykolog
    Mortiscia80 skrev 2022-10-04 17:47:53 följande:
    Ah, lite si och lite så. Sonen tappade bort sin mössa, lång dag på jobbet, snart middag iaf :) Falukorv, vita bönor och kokt potatis
    🤗🥰❤️
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-04 21:00:33 följande:
    Älskar din nya sidfot! 😂👌
    Den första eller version 2.0? 😉
    Vrid mobilen 90° så fungerar "tumme upp", "tumme ner", citera mm
  • Mortiscia80
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-04 21:35:55 följande:
    Tack snälla. Det blev inget mer avancerat än en dusch och byte av sängkläder idag. 

Ett annat av mina favoriter från Bonprix. I fleece. Mysigt nu på hösten. Enda nackdelen är att håret blir elektriskt och står åt alla håll 🤣
    Ser underbart mysigt ut! :D Men statiskt hår är inte så kul förstås :) Funderar på att krama kudden om en stund också, ta ifatt lite sömn.
  • Antigone
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-04 21:41:12 följande:
    Den första eller version 2.0? 😉
    Den andra! Gillade den första också, men den var lite väl mystisk med alla frågetecknen 😅
  • Ingenpsykolog
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-04 21:04:09 följande:
    Tack för kanelbullen (@)!
    Jag norpade både en kaffe och en kopp chai örtte som jag boostade (skulle det så klart stå! 😆 med färsk ingefära. Jag lämnade kvar knölen om någon annan vill ha lite i sitt te. Det river gott i halsen när man är förkyld, och är dessutom bra för immunförsvaret! 👍
  • Ingenpsykolog
    Mortiscia80 skrev 2022-10-04 21:48:50 följande:
    Ser underbart mysigt ut! :D Men statiskt hår är inte så kul förstås :) Funderar på att krama kudden om en stund också, ta ifatt lite sömn.
    Mitt hår i bakhuvudet är ju rätt så spretigt ändå just nu efter att ha blivit rakat, börjat växa ut, blivit rakat igen och så vidare ett antal gånger det senaste året, så det blir ingen större skillnad 🤣  Hoppas att du kan sova 🥰❤️🤗
Svar på tråden Här är vi alla vänner.