• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80

Apropå sketchen så har jag faktiskt blivit magnetrunkad en gång, det var en rätt smärtsam upplevelse iofs.

• Antigone
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-05 04:41:44 följande:
    Bara senaste året har jag blivit runkad så många gånger att jag tappat ränkningen. Troligtvis uppe i tresiffrigt antal sedan födseln. Vissa gånger har jag blivit runkad ur flera vinklar efter varandra vid samma tillfälle. I slutet av månaden ska jag på mammografi, eller om man hellre vill kalla det bröstrunken! 🤣🤣👍
    Din stackare! Det måste vara jobbigt att bli runkad så många gånger (seriöst menat) men ändå kul att man kan skoja om det. Förstår att du ser fram emot bröstrunken 😉 Själv kom jag på att jag ljög förut, för jag har visst blivit runkad. I munnen. Jag blev det idag igen nämligen, fyra gånger när jag var hos tandläkaren. Så jag har verkligen haft fullt upp 😅
  • Antigone
    Mortiscia80 skrev 2022-10-05 17:58:43 följande:

Apropå sketchen så har jag faktiskt blivit magnetrunkad en gång, det var en rätt smärtsam upplevelse iofs.

Oj! Det kan jag tänka mig 🥺 Skulle nog tycka det var lite otäckt att åka in i en maskin, om man nu behöver göra det oavsett magnetrunken.
  • Mortiscia80
    Antigone skrev 2022-10-05 18:17:41 följande:
    Oj! Det kan jag tänka mig 🥺 Skulle nog tycka det var lite otäckt att åka in i en maskin, om man nu behöver göra det oavsett magnetrunken.
    Ja jag hade problem med ryggen så det var extremt smärtsamt att ligga ner, plus att jag har klaustrofobi så jag var tvungen att blunda hela tiden och använda alla mina mentala förmågor för att inte få spader där inne x) Som tur är lär jag väl inte behöva göra om det fler gånger!
  • Freddie K

I got two tickets to Iron Maiden, baby. Come with me friday don't say maybe. I'm just a teenage dirtbag baby, like you! *Ylar*.

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

*Sitter i ett hörn med en kopp varm choklad och tycker synd om mig själv.*

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-10-06 13:47:49 följande:

*Sitter i ett hörn med en kopp varm choklad och tycker synd om mig själv.*

Stackare =/ Fortfarande i den där svackan eller?
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-10-06 13:55:13 följande:
    Stackare =/ Fortfarande i den där svackan eller?
    Jo, jag är ju det. Skäms. Jag försöker att tänka på allt positivt, men det är svårt.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-10-06 13:56:52 följande:
    Jo, jag är ju det. Skäms. Jag försöker att tänka på allt positivt, men det är svårt.
    Ta en promenad? :)
Svar på tråden Här är vi alla vänner.