• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Antigone

Den här är rolig tycker jag! Vi har ju varit inne på snuskiga saker förut, så hoppas ni inte sätter morgonkaffet i halsen 😉☕️

">

• Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-04 22:54:11 följande:
    Den andra! Gillade den första också, men den var lite väl mystisk med alla frågetecknen 😅
    Det är ju lite lockande att verka mystisk 🤔 Jag kanske borde använda den här i alla fall 😆
    Vrid mobilen 90° så fungerar ????,????, och ??
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-04 23:33:22 följande:

Den här är rolig tycker jag! Vi har ju varit inne på snuskiga saker förut, så hoppas ni inte sätter morgonkaffet i halsen 😉☕️

">

🤣🤣
    Sh*t vad många gånger jag blivit "runkad" på olika sjukhus!
    Vrid mobilen 90° så fungerar "tumme upp", "tumme ner", citera mm
  • Antigone
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-05 00:21:07 följande:
    Det är ju lite lockande att verka mystisk 🤔 Jag kanske borde använda den här i alla fall 😆
    Ja, haha, mystiken tätnar 😂 Det blir som en gåta man måste lösa innan man får hjälp med det verkliga problemet. Klurigt värre! 😅
  • Antigone
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-05 00:26:03 följande:
    🤣🤣
    Sh*t vad många gånger jag blivit "runkad" på olika sjukhus!
    Jösses! Jag tänkte inte på det, men du måste ju nästan ha något rekord i att bli runkad. Själv har jag aldrig blivit runkad 🤣🤔
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-05 00:34:21 följande:
    Jösses! Jag tänkte inte på det, men du måste ju nästan ha något rekord i att bli runkad. Själv har jag aldrig blivit runkad 🤣🤔
    Bara senaste året har jag blivit runkad så många gånger att jag tappat ränkningen. Troligtvis uppe i tresiffrigt antal sedan födseln. Vissa gånger har jag blivit runkad ur flera vinklar efter varandra vid samma tillfälle. I slutet av månaden ska jag på mammografi, eller om man hellre vill kalla det bröstrunken! 🤣🤣👍
  • Freddie K

How does she know who I am and why does she give a damn about me? *Ylar*.

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Nu har jag laddat ner Windows 11 22H2 och gjort fem uppdateringar, Nu får det väl räcka?

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-04 23:31:29 följande:
    Mitt hår i bakhuvudet är ju rätt så spretigt ändå just nu efter att ha blivit rakat, börjat växa ut, blivit rakat igen och så vidare ett antal gånger det senaste året, så det blir ingen större skillnad 🤣  Hoppas att du kan sova 🥰❤️🤗
    På tok för sent igen Förvånad Fastnade i en film som jag påbörjat men var tvungen att se slutet. Men men, nya tag idag! :D
Svar på tråden Här är vi alla vänner.