Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Säger man inte nåt i stil med "mitt hem är min borg"? 😉
Hjärngympa, visst ja man får instruktioner medans man dansar. Väldigt speciellt. Men kul kan jag tänka mig.
Ja, kanske ska jag vidga mina vyer på dansens område med. 😊
Det är ärligt menat. Jag skriver inte sånt jag inte menar. 😉
Livet är inte lätt för nån av oss, Freddie K. Jag inser jag är väldigt priviligierad som har en stor familj som håller ihop och som jag kan känna trygghet hos. Det är ingen självklarhet förstår jag när jag läser det du skriver. Beklagar du inte har nån att fira midsommar med. :/
Men den där låten asså. Du sa den inte va så värst bra men jag tycker den är väldigt bra faktiskt. Så sorglig, så vacker. Bra text, väldigt vacker melodi och du sjunger refrängen så bra. Du har en vacker sångröst vet du det?! 👍🏿
Tårarna kommer när jag lyssnar på den, jag svär.
Hoppas det är ok jag lägger upp din låt här:
">
👍🏿😉❤️
.
Back to life. Back to reality. However do you want me? However do you need me? *Ylar*.
Ja, den betyder nog mycket för mig på sätt och vis. Efter separationen från mitt ex (för ett år sedan) kändes det som om jag varit nere i dödsriket och vänt.
Men jag tycker om tolkningen att Eurydike varken är död eller levande, förrän Orfeus ser henne som död. Den är väldigt intressant och kan tolkas som att man är den andra människor ser en som och inte den man vill vara (eller kanske är) innerst inne. Men den kan också tolkas som att man kan återuppstå om ingen upptäcker att man är död.
Båda budskapen är problematiska på olika vis, men själv har jag satsat på att smyga upp ur dödsriket igen utan att någon märker det 🤫 Tror jag har lyckats återuppstå snart 😉
Jag ska se till att utforska Stockholms skärgård mer! Det vore synd att inte göra det nu när jag har fått så många bra tips här i tråden 😊 Jag och mr. Kruger ska utforska den skärgården snart! 🦀
Har du några fiktiva karaktärer som varit betydelsefulla för dig?
Det var inte samma sak att komma tillbaka till Flashback igen. Det har kommit en massa nya medlemmar, och dom gamla har jag tappat kontakten med.
Två personer fick jag kontakt med iallafall, det var kul. 😃
Det var inte samma sak att komma tillbaka till Flashback igen. Det har kommit en massa nya medlemmar, och dom gamla har jag tappat kontakten med.
Två personer fick jag kontakt med iallafall, det var kul. 😃
It's alive! 
Jag har precis köpt en ny dator och alla mina bokmärken var sparade. Är inte det konstigt?