• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • fultextad användarhandbok
    Polyrytm skrev 2023-06-29 10:42:37 följande:
    Precis. Vänligt men bestämt. ; ) Hur har du det?
    Jag har det bra, befunnit mig mycket på havet, träffat på en bekant jag inte sett på länge, fått skjuts i en lådcykel och så där. Vad gör du så här sommartid, har du det bra?
  • Freddie K

Dj Torsten is playing: Junior Kelly-If love so nice.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Då kickar vi igång den här dagen med: Daze-Superhero.

• Freddie K

So you think you can stop and spit in my eye? So you think you can love me and leave me to die? Oh, baby. Can't do this baby. Gotta get right out of here. *Ylar*.

• Freddie K

Enligt en vän(jag säger inte vem för jag vill inte outa henne), men hon säger att jag är en fantastisk vän och man. Då slog det mig att trots alla mina bekymmer så är jag rätt fantastisk. (Jag vill inte skryta), men det är så det känns. Hon skrev också att jag bara måste komma ut mer och träffa fler människor, vilket stämmer, för hur ska folk se att jag är så fantastisk om jag aldrig träffar någon?

• Eurydike
    Freddie K skrev 2023-07-01 12:04:28 följande:

Enligt en vän(jag säger inte vem för jag vill inte outa henne), men hon säger att jag är en fantastisk vän och man. Då slog det mig att trots alla mina bekymmer så är jag rätt fantastisk. (Jag vill inte skryta), men det är så det känns. Hon skrev också att jag bara måste komma ut mer och träffa fler människor, vilket stämmer, för hur ska folk se att jag är så fantastisk om jag aldrig träffar någon?

Precis! Det är bara att hissa seglet och ge dig ut på livets oändliga ocean. Se till att ha självförtroendet och piratflaggan i topp när du ger dig ut och träffar nya människor 😍☠️
  • fultextad användarhandbok
    Eurydike skrev 2023-07-01 17:30:10 följande:
    Precis! Det är bara att hissa seglet och ge dig ut på livets oändliga ocean. Se till att ha självförtroendet och piratflaggan i topp när du ger dig ut och träffar nya människor 😍☠️
    Bara se till att det är rätt dukvikt och att båten inte är underriggad, och så. Förutom flytväst kan livlina vara bra eftersom det kan blåsa rejält på öppna hav, och så.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2023-07-01 12:04:28 följande:

Helt rätt, man måste ge sig ut för att träffa människor :) Våga lite!
  • Eurydike
    fultextad användarhandbok skrev 2023-07-01 17:45:57 följande:
    Bara se till att det är rätt dukvikt och att båten inte är underriggad, och så. Förutom flytväst kan livlina vara bra eftersom det kan blåsa rejält på öppna hav, och så.
    Det låter som att du ska få se över min båt innan jag ger mig ut på livets oändliga ocean nästa gång 😊 Mitt segel är säkert felvikt och båten är garanterat underriggad, så det är antagligen därför jag aldrig kommer dit jag ska 😅⛵️
Svar på tråden Här är vi alla vänner.