• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-12-15 17:45:04 följande:
    Blommor och parfym går bort, parfym är så individuellt och även om blommor är fint finns det de som är allergiska. Köp med nåt slags snacks då, ett par påsar chips eller nåt annat gott :) 
    Ok. Det verkar inte lite "billigt" då med ett par chipspåsar? Fast det låter ju ändå som ett säkert kort!
  • Aniiee
    Litenmenhård skrev 2020-12-15 17:37:27 följande:
    Tack för din input! . Jag dricker inte själv så all typ av alkohol går bort, men något ätbart kanske. Fast det är rätt svårt när hon har diabetes.
    Ostkorg kanske? 
    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-12-15 17:47:29 följande:
    Ok. Det verkar inte lite "billigt" då med ett par chipspåsar? Fast det låter ju ändå som ett säkert kort!
    En påse hade varit billigt, två påsar och en dip är en helt annan sak :) Men köp isf lätt créme fraiche eller nåt ifall hon inte har hemma.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-12-15 17:52:04 följande:
    En påse hade varit billigt, två påsar och en dip är en helt annan sak :) Men köp isf lätt créme fraiche eller nåt ifall hon inte har hemma.
    Då kör jag på det. Tack för tipset! .

Och tack till er andra med. Nu har jag blivit lite klokare i alla fall. .
  • Litenmenhård
    Aniiee skrev 2020-12-15 17:51:45 följande:
    Ostkorg kanske? 
    Ja, kanske det. . Det står mellan det eller chips och dipp. .
  • Litenmenhård

:-P. Haha, om ni bara visste vad som sker i min hjärna nu. Det är otroligt hur hjärnan fungerar. .

• Litenmenhård

"Kvinnor är som vin. Ju äldre dem blir desto bättre smakar dem". Doooooing.

• Cinnamonbun
    Litenmenhård skrev 2020-12-15 17:57:25 följande:

Ja, kanske det. . Det står mellan det eller chips och dipp. .

Jag tycker det är jättetrevligt att ge bort lite delikatesser som man själv gillar. Om hon har diabetes och du med så har du ju bra koll på vad som är bra eller dåligt för er. Men mycket är ju gott utan socket i. Oliver av okika sorter, olika ostar, sockerfri choklad kanske? Klart du vågar gå!
  • Litenmenhård
    Cinnamonbun skrev 2020-12-15 19:00:28 följande:
    Jag tycker det är jättetrevligt att ge bort lite delikatesser som man själv gillar. Om hon har diabetes och du med så har du ju bra koll på vad som är bra eller dåligt för er. Men mycket är ju gott utan socket i. Oliver av okika sorter, olika ostar, sockerfri choklad kanske? Klart du vågar gå!
    Jo, det har du ju rätt i. .

Jo, det ska jag nog våga. .
  • Litenmenhård

Dags att nanna, Torsten sover redan. Han snarkar som ett helt sågverk. Tänkte lägga en kudde i munnen på honom, men det är ju näst intill kannibalism. :-P.

Svar på tråden Här är vi alla vänner.