• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-12-15 19:17:08 följande:

Dags att nanna, Torsten sover redan. Han snarkar som ett helt sågverk. Tänkte lägga en kudde i munnen på honom, men det är ju näst intill kannibalism. :-P.

Hahahaha!!!!! :D
  • Litenmenhård

En luring: Vilket berg är det svåraste att bestiga? .

• Disa35
    Mortiscia80 skrev 2020-12-15 11:44:48 följande:

Haha vilken kväll, men så duktig du är :D Kul att maken fick höra den lite apropå så där bara! Har du bott länge i Lettland förresten? Är ert barn två/trespråkigt?

Ja men ja.... Ibland tänker man så fyrkantigt. Man kan faktiskt skriva ut flera bilder liksom x) Har PS men det var länge sen jag använde det, jag kör extrem-basic med Paint för att ändra storlek mest om jag ska skriva ut foton. Gjorde det nyss förresten eftersom en av julklapparna norrut blir bild av junior i ram :) Det är till de allra äldsta, generationen emellan får varsin fotokalender som jag totade ihop på Önskefoto. Himla smidigt och snyggt!

Hemma har vi en "kollage-ram" från Ikea, den hänger tom på väggen för vi har inte kommit längre. Vi gifte oss 2015 så snart blir det väl en bröllopsbild också! x) Jaja, vi har haft lite annat för oss emellan... Livet, typ.

Tack, tyckte mest det var en kul tanke Jag har bott här i drygt fyra år och läser halvhyggligt, skriver sådär och kan några fraser, inklusive en oförskämdhet på ryska Sonen är typ 4-språkig, och därför sen med talet. Oroar mig inte ett dugg, Olof Palme var trespråkig och honom gick det bra för.

Bra ideer du har kommit på ändå, tycker jag. Och livet har en tendens att komma emellan - vi har sedan tre år en juicepress i hallen som är kvar i sin originalkartong
  • Litenmenhård

*Glider in på en räkmacka*.

• Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-12-16 08:34:03 följande:

*Glider in på en räkmacka*.

Nu är jag sen på bollen, men har du funderat på fin korg med exklusivt kaffe och te? Det borde gå hem hos de flesta, det finns t ex surrogatkaffe att köpa - oväntat gott! - och det håller sig i evigheter.
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-12-16 09:41:17 följande:
    Nu är jag sen på bollen, men har du funderat på fin korg med exklusivt kaffe och te? Det borde gå hem hos de flesta, det finns t ex surrogatkaffe att köpa - oväntat gott! - och det håller sig i evigheter.
    Ja, det skulle jag kunna köpa. Vart köper man sånt?
  • Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-12-15 19:17:08 följande:

Dags att nanna, Torsten sover redan. Han snarkar som ett helt sågverk. Tänkte lägga en kudde i munnen på honom, men det är ju näst intill kannibalism. :-P.

Kannibalism? Det är väl mer mord.

På tal om det har jag precis stött på något av ett mysterium - vill du höra?
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-12-16 09:43:14 följande:
    Kannibalism? Det är väl mer mord.

På tal om det har jag precis stött på något av ett mysterium - vill du höra?
    Haha, ja, det skulle nog klassas som det. :-P.

Lay it on me sistah! .
  • Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-12-16 09:42:15 följande:

Ja, det skulle jag kunna köpa. Vart köper man sånt?

Götheborgs te- och kaffehandel, kanske? Finns i Nordstan och på Frölunda Torg.
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-12-16 09:52:05 följande:
    Götheborgs te- och kaffehandel, kanske? Finns i Nordstan och på Frölunda Torg.
    Tack! Jag ska kolla upp det. .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.