Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Dags att nanna, Torsten sover redan. Han snarkar som ett helt sågverk. Tänkte lägga en kudde i munnen på honom, men det är ju näst intill kannibalism. :-P.
En luring: Vilket berg är det svåraste att bestiga?
.
Haha vilken kväll, men så duktig du är :D Kul att maken fick höra den lite apropå så där bara! Har du bott länge i Lettland förresten? Är ert barn två/trespråkigt?
Ja men ja.... Ibland tänker man så fyrkantigt. Man kan faktiskt skriva ut flera bilder liksom x) Har PS men det var länge sen jag använde det, jag kör extrem-basic med Paint för att ändra storlek mest om jag ska skriva ut foton. Gjorde det nyss förresten eftersom en av julklapparna norrut blir bild av junior i ram :) Det är till de allra äldsta, generationen emellan får varsin fotokalender som jag totade ihop på Önskefoto. Himla smidigt och snyggt!
Hemma har vi en "kollage-ram" från Ikea, den hänger tom på väggen för vi har inte kommit längre. Vi gifte oss 2015 så snart blir det väl en bröllopsbild också! x) Jaja, vi har haft lite annat för oss emellan... Livet, typ.
*Glider in på en räkmacka*.
*Glider in på en räkmacka*.
Dags att nanna, Torsten sover redan. Han snarkar som ett helt sågverk. Tänkte lägga en kudde i munnen på honom, men det är ju näst intill kannibalism. :-P.
Ja, det skulle jag kunna köpa. Vart köper man sånt?