BF December 2020
Saknade en tråd så jag startar en. Om allt blir som tänkt så har vi BF 13 december 3020. Vi väntar på barn nummer 4.
Saknade en tråd så jag startar en. Om allt blir som tänkt så har vi BF 13 december 3020. Vi väntar på barn nummer 4.
Ja, jag hade återföring med fryst femdagars blasto den 13 mars men vet inte hur man räknar riktigt med ivf? 2+0 från insättning har jag läst någonstans så då är det väl 6+2 kanske?
Grattis till plusset! Vilken otroligt jobbig resa..
Då är vi verkligen i samma fas! Vi gick på Linné. Sååå nöjda. Var gick ni?
Jag lade in mitt BF som jag fick på IVF kliniken in en app. Så slapp jag räkna :) jag hade insättning med en tredagars den 24.3 och är nu v 5+1 :)
Plussade i veckan, beräknad BF 16 december enligt app om allt går som det ska :) första barnet.
Om någon startar en hemlig Facebook-grupp så hojta gärna! :)
Om någon startar en hemlig Facebook-grupp så hojta gärna! :)
Det finns en :) man ska kontakta tiama för att bli inbjuden :)
Har inte testat mig men är 100 på att jag är gravid. Isf BF 18 dec. Velat detta så länge men nu förstår jag inte mina känslor. Vet inte längre vad jag vill? Graviditets hormoner redan? Inte berättat för min man heller att mensen är sen.
Har inte testat mig men är 100 på att jag är gravid. Isf BF 18 dec. Velat detta så länge men nu förstår jag inte mina känslor. Vet inte längre vad jag vill? Graviditets hormoner redan? Inte berättat för min man heller att mensen är sen.