BF December 2020
Saknade en tråd så jag startar en. Om allt blir som tänkt så har vi BF 13 december 3020. Vi väntar på barn nummer 4.
Saknade en tråd så jag startar en. Om allt blir som tänkt så har vi BF 13 december 3020. Vi väntar på barn nummer 4.
Hej. Jag vet inte riktigt om jag vågar skriva men jag har fått plus, ännu väldigt tidigt (3+3), efter ma i december. Om appen stämmer borde bf vara 25/12.
Om det går vägen är det vårt 4e barn men jag har aldrig varit så orolig att det ska gå åt skogen med de tidigare, förstår att det är MAt som gör att jag får hjärnspöken men jag skulle gärna vilja ha en grupp att bolla tankar med.
Är det nåt konkret som har skett eller enbart en känsla? Har du kvar dina gravsymptom? Jag vet att det inte är lätt att tänka positivt när man varit med om flera missfall .
Mina har alla skett i v.6, vilket jag gick in i idag, och jag märker att jag får ta en stund/en dag i taget. Men så länge alla symptom är kvar och jag inte blöder eller har superont så vill jag åtminstone tro att allt är bra. Sen kommer jag kanske att kolla upp med VUL om en vecka eller två.
Hoppar in! Plussade idag och har bf 19/12
Har en son på 9 månader så detta blir spännande ??
Nä det är symptomen som försvann tyvärr. Och så brukar det vara för mig sen dröjer det ett par veckor innan det kommer ut så förväntar mig inget annat även om man såklart hoppas att det inte är så..
Bara för att jag hade en sån ?bra? känsla denna gången så försvann allt puts väck över natt. Precis som vid tidigare ma, så just nu känns det inte positivt längre. Bara att vänta några veckor innan domen känns det som. Tur man är luttrad :-S
Hoppar in! Plussade idag och har bf 19/12
Har en son på 9 månader så detta blir spännande ??
Hej, jag plussade idag och har bf 17/12 enligt app! :)
Hej, jag plussade idag och har bf 17/12 enligt app! :)
Grattis! :D Samma BF som mig! Några symtom än? :)