• HoppasPåEnTill

BF December 2020

Saknade en tråd så jag startar en. Om allt blir som tänkt så har vi BF 13 december 3020. Vi väntar på barn nummer 4.

• Svar på tråden BF December 2020
  • Banuni

Hej alla!

Har läst hela tråden och det glädjer mig att vi är så många som förhoppningsvis kan följas åt.

Jag hoppar in här jag också. Det är mitt första barn om allt går vägen. Jag är LIVRÄDD för mf.... 

Jag undrar om någon av er har erfarenhet av RFSU Digitalt? Jag har tagit vanliga strips från Babyplan, RFSU testa tidigt och fått sjuuukt svaga streck. Igår kväll (efter mycket vätskeintag under hela dagen) fick jag -NO- på RFSU Digitalt. Imorse, fick jag YES. Så jag antar? att jag är gravid. Eller, hur hade ni tolkat det? Hehe 

Jag känner också att jag inte vill testa för mycket, utan bara låter det vara såhär nu. Mitt allmäntillstånd är ju INTE som det brukar, så allt det indikerar ju på grav. Har svinont i korsrygg, ingen aptit, kissar heeeela tiden och sover hela dagarna. Men jag är ändå nyfiken på vad ni hade trott i min situation? Gårdagens NO gjorde ju att hjärnan ballade ur efter alla svaga tester... 

<3 Trevlig Söndag

• Banuni
    Langdskidor skrev 2020-04-19 17:10:51 följande:

Bf 27 dec om allt går bra...<3

Såg dina tester i den andra tråden. Så roligt. Vet ej om du såg mina, fick ingen respons från någon haha. Vad tror du om dem? Är så orolig. :( 
  • Felicia3
    Banuni skrev 2020-04-19 16:31:28 följande:

Hej alla!

Har läst hela tråden och det glädjer mig att vi är så många som förhoppningsvis kan följas åt.

Jag hoppar in här jag också. Det är mitt första barn om allt går vägen. Jag är LIVRÄDD för mf.... 

Jag undrar om någon av er har erfarenhet av RFSU Digitalt? Jag har tagit vanliga strips från Babyplan, RFSU testa tidigt och fått sjuuukt svaga streck. Igår kväll (efter mycket vätskeintag under hela dagen) fick jag -NO- på RFSU Digitalt. Imorse, fick jag YES. Så jag antar? att jag är gravid. Eller, hur hade ni tolkat det? Hehe 

Jag känner också att jag inte vill testa för mycket, utan bara låter det vara såhär nu. Mitt allmäntillstånd är ju INTE som det brukar, så allt det indikerar ju på grav. Har svinont i korsrygg, ingen aptit, kissar heeeela tiden och sover hela dagarna. Men jag är ändå nyfiken på vad ni hade trott i min situation? Gårdagens NO gjorde ju att hjärnan ballade ur efter alla svaga tester... 

<3 Trevlig Söndag

Jag rekomenderar dig att köpa clearblue digitala och skippa ta tester på eftermiddagen.Jag tror det är så tidigt så det kan visa ej gravid pga utspätt på EM.Ta på morgonen stället <3

När jag hade ett kemiskt missfall plussade jag 2 dagar efter bim 3 dagar senare negativt på kvällen.men hade druckit mkt.köpte nytt test och testade på morgonen och då var det negativt,tog 2 dagar innan jag började blöda.Men då kände jag även i kroppen att ngt var fel och att min migrän blivit värre som när jag inte är gravid.du har ju symtom.
  • Felicia3
    Banuni skrev 2020-04-19 16:31:28 följande:

Hej alla!

<3 Trevlig Söndag

Föresten inte testat deras digitala men avskyr deras vanliga tester då de gett mig spökstreck men det är typ 8 år sedan.haha men länge sen och de digitala lär ju vara bra
  • Banuni
    Felicia3 skrev 2020-04-19 17:24:14 följande:
    Jag rekomenderar dig att köpa clearblue digitala och skippa ta tester på eftermiddagen.Jag tror det är så tidigt så det kan visa ej gravid pga utspätt på EM.Ta på morgonen stället <3

När jag hade ett kemiskt missfall plussade jag 2 dagar efter bim 3 dagar senare negativt på kvällen.men hade druckit mkt.köpte nytt test och testade på morgonen och då var det negativt,tog 2 dagar innan jag började blöda.Men då kände jag även i kroppen att ngt var fel och att min migrän blivit värre som när jag inte är gravid.du har ju symtom.
    Jaaa I know. De hade bara rfsu digitala i butiken här vid oss. Killen har varit iväg med bilen så jag har inte kunnat köpa Clearblue. Jag misstänkte också att det var utspät som fan. Men jag tror nog att jag bara ska låta det vara, börjar jag blöda så vet jag. Är FÖR rädd för att få negativt nu efter plusset.... Uhh blir svettig bara jag tänker på det... 

Precis som du säger, man känner i kroppen om något är fel. Just nu har jag bara så mycket symtom. Det som gör mig lite orolig är att jag har mycket molvärk som kommer i vågor. Men det kan ju lika väl bara vara så det är nu. 

Får helt enkelt se. Tack för svar <3 
  • Langdskidor
    Banuni skrev 2020-04-19 17:22:03 följande:

Såg dina tester i den andra tråden. Så roligt. Vet ej om du såg mina, fick ingen respons från någon haha. Vad tror du om dem? Är så orolig. :( 

Tack så jättemycket, nej tror inte jag såg bild??

Kram
  • Langdskidor
    Banuni skrev 2020-04-19 17:22:03 följande:

Tack så jättemycket, nej tror inte jag såg bild??

Kram
  • Anjeaa

Tjejer jag är orolig för missfall. Har haft rosa vattniga flytningar till och från. Bara när torkar alltså. På bm så kom brunaktig flyttning men jätte lite. Någon som har varit med om detta? Det är alltså min 6:e gravidet men bara på en av de hade jag en nidis. Såååå orolig :((((((på fredag nästa vecka har jag provat vul.

Grattis till alla som plussat

• Anjeaa
    Anjeaa skrev 2020-04-19 19:40:22 följande:

Tjejer jag är orolig för missfall. Har haft rosa vattniga flytningar till och från. Bara när torkar alltså. På bm så kom brunaktig flyttning men jätte lite. Någon som har varit med om detta? Det är alltså min 6:e gravidet men bara på en av de hade jag en nidis. Såååå orolig :((((((på fredag nästa vecka har jag privat vul.

Grattis till alla som plussat

Svar på tråden BF December 2020