• HoppasPåEnTill

BF December 2020

Saknade en tråd så jag startar en. Om allt blir som tänkt så har vi BF 13 december 3020. Vi väntar på barn nummer 4.

• Svar på tråden BF December 2020
  • AngelaS

Hej! Hoppar också in här!
    Plussade idag på BIM +1 efter 6 månaders försök. Var ganska säker på att det inte skulle lyckas denna månaden i heller men mensen kom aldrig. 

BF verkar vara dagarna kring julafton. Olika appar ger olika svar på BF datum. Detta är första barnet för både mig och min man, så lyckan är total just nu!
    Ska bli kul att följa er alla Glad

• Snöflingan88
    GlitterLina skrev 2020-04-16 09:39:26 följande:

Kontakta tiama för fb grupp :)

Grattis

Tack för tips! Skrev till henne imorse och hoppas på att bli inbjuden snart :)
  • Skogsrået88

Plussade svagt i måndags efter 4 månaders försök (första barnet är 1 år och 8 månader och tog 1 år innan +) och fick starkare utslag igår. Bf 24-25 dec, hehe. Brösten känns som bollar och är lite stingslig.

• AngelaS

Har läst en del om detta (skit)virus och att blivande pappor är portade från ultraljud, bm besök och, om de påvisar symptom, inte får närvara på förlossning. Ber en stilla bön om att detta elände är slut snart och att samhället återgår till det normala.. Hade tyckt så synd om min partner om han inte får vara med i de viktiga milstolparna under graviditeten :( 

Någon som oroar sig för samma?

• AngelaS
    Skogsrået88 skrev 2020-04-17 16:47:25 följande:

Plussade svagt i måndags efter 4 månaders försök (första barnet är 1 år och 8 månader och tog 1 år innan +) och fick starkare utslag igår. Bf 24-25 dec, hehe. Brösten känns som bollar och är lite stingslig.

Grattis!!
  • Fulkultur
    AngelaS skrev 2020-04-17 17:43:02 följande:

Har läst en del om detta (skit)virus och att blivande pappor är portade från ultraljud, bm besök och, om de påvisar symptom, inte får närvara på förlossning. Ber en stilla bön om att detta elände är slut snart och att samhället återgår till det normala.. Hade tyckt så synd om min partner om han inte får vara med i de viktiga milstolparna under graviditeten :( 

Någon som oroar sig för samma?

Grattis till plusset!

Jag är inte så orolig, för jag tänker att det är så länge kvar, och har väl förhoppningen att det kommer vara annorlunda i december.
  • Fulkultur
    Skogsrået88 skrev 2020-04-17 16:47:25 följande:

Grattis! Brösten är förjävliga här också, svårt att hålla hemligt när jag skriker så fort någon kommer i närheten av dom :D
  • babydreams

Hejsan svejsan! Hoppar in här. Plussade idag 5 dagar innan BIM. Har BF på nyårsafton :)

• Felicia3

Hej! Jag har haft 3 missfall och är nu gravid igen BF 12 december. V 6 (5+6) VUL inbokat privat 30 april.Orkar inte knyta an riktigt.så van att det aldrig blir ngt,senaste missfallet var i februari dvs månaden innan jag blev gravid nu.Har hemsk magkatarr och mår illa.min kroniska migrän har varit värre 2 dagar med vilket gör att jag tror att det ska vara missfall.

• Zaxika
    Felicia3 skrev 2020-04-18 08:50:20 följande:

Hej! Jag har haft 3 missfall och är nu gravid igen BF 12 december. V 6 (5+6) VUL inbokat privat 30 april.Orkar inte knyta an riktigt.så van att det aldrig blir ngt,senaste missfallet var i februari dvs månaden innan jag blev gravid nu.Har hemsk magkatarr och mår illa.min kroniska migrän har varit värre 2 dagar med vilket gör att jag tror att det ska vara missfall.

Förstår att man inte vågar hoppas när man har haft upprepade missfall. Skönt att du snart har tid för vul. Låter som du har en del symtom så hoppas detta blir en frisk graviditet!
Svar på tråden BF December 2020