• Anonym (Varför? *Trött*)

Trött på tjejer utan helkroppsbild

Varför saknar så många kvinnor helkroppsbild på Tinder? Det är jäkla tidskrävande att hålla på googla upp dom eller att träffa dessa.

Alla gånger har så har ingen varit smal. Även om man fortsätter att hoppas...

Varför inte spara båda tid och ge en rättvisande bild av er själva? Jag fattar det inte.

• Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-30 22:31:40 följande:

För mig räcker det inte med hjärna. Hon behöver ha en attraktiv kropp också.

Well, good for you eller nåt.
    nénuphar skrev 2020-04-30 22:50:24 följande:

BMI är ett rätt trubbigt mått. Gissar att hälften av spelarna i NHL hamnar på övervikt eller t.o.m. fetma. Dock stämmer det nog rätt väl för gemene man. Det konstiga här är att du verkar ha en egen definition av vad som är övervikt då du har fixerat dig vid BMI men ändå anser att BMI inom normalspannet är knubbisar. Om det nu ändå inte finns några smala kvinnor så spelar ju kroppsbilderna ännu mindre roll. Då kan du ju lika gärna lägga ner helt ? Ett annat förslag är att ragga på ställen där du ser människan direkt.

NHL-spelare är inte rippade. Dom har lite extra hull även om dom är muskulösa också.

Ja, du kan vara knubbig fast du faller inom normalt. Det är väl självklart? Har du hög fettprocent så blir du knubbig.
    Anonym (:/ Butterface) skrev 2020-04-30 22:53:51 följande:

Ja, men mestadels injicerade dem. Men han var ingen elak typ, utan en väldigt snäll kille. Det var mer att han inte kunde hålla penisen i styr som var problemet med honom än hans dopingmissbruk.

Jasså det förvånade mig inte. Han fick va glad att han fick upp den iaf... Anabola kan väl ge erektionsproblem?
  • Anonym (:/ Butterface)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-30 22:59:34 följande:
    Jasså det förvånade mig inte. Han fick va glad att han fick upp den iaf... Anabola kan väl ge erektionsproblem?
    Vissa sorter. Finns olika preparat. Men de flesta funkar tvärtom, att de underlättar erektion och ökar på könsdriften.

• nénuphar
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-30 22:55:39 följande:

NHL-spelare är inte rippade. Dom har lite extra hull även om dom är muskulösa också.

Ja, du kan vara knubbig fast du faller inom normalt. Det är väl självklart? Har du hög fettprocent så blir du knubbig.

Ergo, ditt problem kommer kvarstå. Men egentligen ville du väl bara gnälla lite på feta? Lycka till med dejtandet!
  • Anonym (Stackars dig)

Oj oj TS  gråter blod för din skull...

Men du ska få lite råd från mamsen som iofs aldrig varken lagt ut eller sökt efter manligt sällskap på Tinder eller liknande :

Ditt problem är ju att de få tjejer som du attraheras av inte är lika förtjusta i dig av någon anledning. De tycker i alla fall inte att du är värd att åka några mil för ...
    Så du har alltså följande alternativ:

* Sluta latdejta och ge dig ut för att träffa kvinnor i verkligheten. Nackdelen är kanske att de faktiskt kräver lite visat intresse och engagemang för att bli intresserad tillbaka och det kanske blir jobbigt?

* Håll tillgodo  med vad som bjuds  på dejtingsajterna som väl i första hand används av personer av båda könen som av olika anledningar har svårt att få till det med motsatta könet.. Om du gör det så rekommenderas du att inte visa samma attityd som du har  på familjeliv, annars blir du nog tyvärr bortvald ändå

* Fortsätt gnälla över att tjejer inte ägnar sina liv åt att vara attraktiva för dig och likasinnade. Lev lyckligt i allla dagar med vänsterhanden och dina fantasier .

Lycka till!

• riversnroads

För mig är kombinationen viktigast men ett vackert ansikte går före, om man ser till det ytliga.

Nu har jag en 10-poängare här hemma så jag är lyckligt lottad. Även han, då jag uppfyller hans preferenser som är fint ansikte och fin och tränad kropp.

Gillar små söta näsor med fylliga löppar, precis som min man <3

• Anonym (Paulina)

Jag kan förstå Ts. Om man är singel i medelåldern och är ute efter en smal och vältränad person så får man leta länge i Sverige. Dom flesta runt 35-40 är varken särskilt smala eller vältränade. Obs: inte jag heller, fast jag gör mitt bästa. Vi väger ju i snitt fem kg mer än för tjugo år sen i Sverige! Hur kunde det gå så illa?

• nénuphar
    Anonym (Paulina) skrev 2020-05-01 08:04:07 följande:

Jag kan förstå Ts. Om man är singel i medelåldern och är ute efter en smal och vältränad person så får man leta länge i Sverige. Dom flesta runt 35-40 är varken särskilt smala eller vältränade. Obs: inte jag heller, fast jag gör mitt bästa. Vi väger ju i snitt fem kg mer än för tjugo år sen i Sverige! Hur kunde det gå så illa?

Om man är i medelåldern och fortfarande har såna hangups kring fettprocent som TS har är det nog något annat som gått illa. Alla har ju rätt till sina preferenser men det förändrar ju inte samhället. Alltså får man antingen ändra på sig själv eller acceptera läget. I TS fall mindre ligga.
  • Anonym (Paulina)
    nénuphar skrev 2020-05-01 08:23:36 följande:

Om man är i medelåldern och fortfarande har såna hangups kring fettprocent som TS har är det nog något annat som gått illa. Alla har ju rätt till sina preferenser men det förändrar ju inte samhället. Alltså får man antingen ändra på sig själv eller acceptera läget. I TS fall mindre ligga.

Jo han verkar lite besatt av BMI och att det ska vara låg fettprocent. Men som sagt, titta dig omkring på människor i din omgivning. Både barn, tonåringar pch unga vuxna är småfeta idag. Och medelålders ser ofta ut som kvaddade grävlingar, småtjocka och med dålig hållning och dålig hy. Det kan inget löshår, brun utan sol eller botox i världen fixa.
Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild