• Anonym (Varför? *Trött*)

Trött på tjejer utan helkroppsbild

Varför saknar så många kvinnor helkroppsbild på Tinder? Det är jäkla tidskrävande att hålla på googla upp dom eller att träffa dessa.

Alla gånger har så har ingen varit smal. Även om man fortsätter att hoppas...

Varför inte spara båda tid och ge en rättvisande bild av er själva? Jag fattar det inte.

• Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-30 17:21:24 följande:

Är du tjock ? Så du lägger ingen vikt på hur en kille ser ut? Det har jag väldigt svårt att tro...

Min kille är vad nog många skulle kalla för fet. Och snart fyra år in i förhållandet så är jag fortfarande nykär. Ett ex var smal och tränade mycket, vi fick många fina år ihop.

Jag tänder på helt andra saker än yta. Hjärnan är ett bra sexigt verktyg.
    Anonym (Hourglass) skrev 2020-04-30 22:18:54 följande:

Ja, han är spinkig! Han bör gå till gymmet och bli större och aldrig skriva sin spinkiga vikt så länge som han är lika spinkig som Mr Burns i The Simpsons.

Kommer ifrån en tjockis antar jag?

Man är inte spinking med BMI på 21,5. Det är för att 60% av befolkningen är överviktiga. Folk tror att det är normalt att väga 80 kg till 175. Sjuk värld vi lever i...
    Anonym (Jag) skrev 2020-04-30 22:26:42 följande:

Min kille är vad nog många skulle kalla för fet. Och snart fyra år in i förhållandet så är jag fortfarande nykär. Ett ex var smal och tränade mycket, vi fick många fina år ihop.

Jag tänder på helt andra saker än yta. Hjärnan är ett bra sexigt verktyg.

Då är du sapiosexuell ?

För mig räcker det inte med hjärna. Hon behöver ha en attraktiv kropp också.
  • Anonym (:/ Butterface)

Min ex är 180cm och väger 110kg. utan att vara ett dugg fet. Rutor på magen. Så BMI kan vara missvisande. 

• Anonym (Hourglass)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-30 22:31:40 följande:

Då är du sapiosexuell ?

För mig räcker det inte med hjärna. Hon behöver ha en attraktiv kropp också.

Det behöver du också ha, en attraktiv kropp! Gå och träna så du blir stor! Att vara spinkig som Mr Burns är inte bra! Arnold går ju knappast in på gymmet och kommer ut därifrån spinkig som en sticka! Du har 10 kilos undervikt - är du 175 cm bör du väga minst 75 kg. I muskler! Det är inte tjejerna som är stora, det är du som är spinkig och tanig. Dina armar måste ju se ut som tändstickor så som du beskrivit din vikt och längd. Träna upp kraftigare armar så att du inte ser ut som Mr Burns i kroppen där på dejtingsidan!
    Anonym (:/ Butterface) skrev 2020-04-30 22:36:24 följande:

Min ex är 180cm och väger 110kg. utan att vara ett dugg fet. Rutor på magen. Så BMI kan vara missvisande. 

Oj, då har man sjukt mycket muskler i så fall. Åt han anabola?
  • Anonym (Hourglass)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-30 22:28:39 följande:

Kommer ifrån en tjockis antar jag?

Man är inte spinking med BMI på 21,5. Det är för att 60% av befolkningen är överviktiga. Folk tror att det är normalt att väga 80 kg till 175. Sjuk värld vi lever i...

Arnold Swartzenegger är inte 175 cm med en spinkig vikt på 66 kg. Muskler väger mer än fett. Titta på Anja Perssons lår när hon vann allt hela tiden, se vilka stora muskliga ben! Med dina tändsticksben skulle hon inte vunnit något! Titta på en tjur, där ser du att man kan ha sin vikt i muskler. Vissa män ser också ut så, stora och starka och inget fett alls. Men inte väger de 66 kg lol, de män som gymmar. Skulle ju vara katastrof att bli som en tändsticka efter gym - det är att misslyckas. Du kommer bli snyggare om du väger 80 kg i muskelmassa. Biffa till dig din spinkis!
    Anonym (Hourglass) skrev 2020-04-30 22:47:09 följande:
    Arnold Swartzenegger är inte 175 cm med en spinkig vikt på 66 kg. Muskler väger mer än fett. Titta på Anja Perssons lår när hon vann allt hela tiden, se vilka stora muskliga ben! Med dina tändsticksben skulle hon inte vunnit något! Titta på en tjur, där ser du att man kan ha sin vikt i muskler. Vissa män ser också ut så, stora och starka och inget fett alls. Men inte väger de 66 kg lol, de män som gymmar. Skulle ju vara katastrof att bli som en tändsticka efter gym - det är att misslyckas. Du kommer bli snyggare om du väger 80 kg i muskelmassa. Biffa till dig din spinkis!
    Jag har inte som mål att se ut som Anorld.  Han har ju för mycket muskler.  Jag tror att de flesta tjejer håller med mig där.

Här är en bild på en kille med samma längd och vikt som mig.  
    Ungefär såhär ser jag ut... 
    Jag har lite mer V-formad överkropp dock.

i.imgur.com/KTiLBRh.jpg
  • nénuphar
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-30 22:42:34 följande:

BMI är ett rätt trubbigt mått. Gissar att hälften av spelarna i NHL hamnar på övervikt eller t.o.m. fetma. Dock stämmer det nog rätt väl för gemene man. Det konstiga här är att du verkar ha en egen definition av vad som är övervikt då du har fixerat dig vid BMI men ändå anser att BMI inom normalspannet är knubbisar. Om det nu ändå inte finns några smala kvinnor så spelar ju kroppsbilderna ännu mindre roll. Då kan du ju lika gärna lägga ner helt ? Ett annat förslag är att ragga på ställen där du ser människan direkt.
  • Anonym (:/ Butterface)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-30 22:42:34 följande:
    Ja, men mestadels injicerade dem. Men han var ingen elak typ, utan en väldigt snäll kille. Det var mer att han inte kunde hålla penisen i styr som var problemet med honom än hans dopingmissbruk.
Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild