• Largeman

Mer Paolo Roberto

Ja, så var det det här om Paolo.
    Att ha lite ödmjukhet och förståelse för honom var tydligen inte aktuellt!!
    Att köra detta otroliga media drev för något som pågår dygnet runt i hela världen är väldigt magstarkt, att ställas inför stening av hela folket för en struntsak som detta.
    Ta det lilla lugna nu bli inte helt hysteriska, 2 vuxna människor gör en deal, en sk win win situation.

Sköt om er där ute!

• Svar på tråden Mer Paolo Roberto
  • EbSmith

Fattar inte hur folk orkar hata så mycket. Ja, det är för jävligt, men uppenbarligen ångrar han sig (eller ja, han ångrar att han blev påkommen). Men folk kommer inte sluta prostituera sig och folk kommer inte sluta köpa sex för att nån annan hatar, lika lite som att de allra flesta inte kommer göra en research för att säkerställa att porren är fairtrade innan de bestämmer sig för att gå igång på den.

• Anonym (Pelle)
    Anonym (förälder till döttrar) skrev 2020-05-18 19:33:37 följande:
    Ja dom har ju gått ut med att hon är ett offer för trafficking och därför har en ex polismästare anmält honom och nu ska Paolo utredas för oaktsam våldtäkt.
    Dvs eftersom Paolo i intervjun sa att han trodde att hon inte var där av fri vilja.
    Det är inte lätt att dömas för det för om man åker dit för sexköp får du böter och Paolo ska nu betala 25 000 kr.
    Men om du vet att kvinnan inte har sex av fri vilja utan tvingas kan du då dömas till oaktsam våldtäkt men det som oftast sker är att männen säger att dom inte visst om att kvinnan inte gjorde det av fri vilja även om dom förstod det och då är det svårt att döma dom.
    Det räcker med att kvinnan som ofta kommer ifrån ett fattigare land inte kan prata svenska eller engelska och t ex bara pratar ryska så kan mannen säga att vi pratade inte samma språk så jag visste inte att hon inte ville.
    Men eftersom Paolo sagt i intervjun att han antog att kvinnan inte var där av fri vilja utreds han men han kan ta tillbaka det eller säga att han inte visste och bara sa något i intervjun.
    Kvinnan är nu förd till annan ort för att det är inte aktuellt för henne att prata med med medier, det är förknippat med för mycket skam har kriminalinspektör gått ut med.
    Vi får hoppas han döms till det straff han förtjänar.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Sulan) skrev 2020-05-18 19:38:39 följande:
    Men ge dig nu! Varför har du fått för dig att feminister skulle gilla en mansgris som Paolo? Det säger väl sig själv att han inte är typen av person som feminister ser upp till.
    Sorry, jag hade helt missat demonstrationerna utanför tv4 där feminiisterna kräver att han ska bort ur rutan.
  • Anonym (Oförstående)
    Largeman skrev 2020-05-16 21:24:05 följande:

Ja, så var det det här om Paolo.

Paolo Roberto var en idiot på 1980-talet.
    Paolo Roberto var en idiot på 1990-talet.
    Paolo Roberto var en idiot på 2000-talet.
    Paolo Roberto var en idiot på 2010-talet.
    Paolo Roberto är en idiot på 2020-talet.

Mönstret är tydligt.

Hur han var på 1970-talet vet jag inte, men antagligen en mobbare.

Att media gett plats åt denne ständige idiot är för mig en stor gåta.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Peter) skrev 2020-05-18 20:08:20 följande:

Vad baserar du det på?

Att det är lustigt baserar jag på min egen humor.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Oförstående) skrev 2020-05-18 21:21:47 följande:
    Paolo Roberto var en idiot på 1980-talet.
    Paolo Roberto var en idiot på 1990-talet.
    Paolo Roberto var en idiot på 2000-talet.
    Paolo Roberto var en idiot på 2010-talet.
    Paolo Roberto är en idiot på 2020-talet.

Mönstret är tydligt.

Hur han var på 1970-talet vet jag inte, men antagligen en mobbare.

Att media gett plats åt denne ständige idiot är för mig en stor gåta.
    Väl talat
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-05-18 21:21:44 följande:
    Sorry, jag hade helt missat demonstrationerna utanför tv4 där feminiisterna kräver att han ska bort ur rutan.
    De kanske inte kollar på TV4?
    Jag visste inte ens att han gjorde TV, har bara sett honom när han dyker upp som irritationsmoment i diskussionsgrupper när han t.ex uttalat sig om förlossning.
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-05-18 21:22:42 följande:
    Att det är lustigt baserar jag på min egen humor.
    Ditt tramsande säger ju allt om dina "argument". Synd, för jag hade hoppats få höra en intressant teori.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Peter) skrev 2020-05-18 21:26:13 följande:
    De kanske inte kollar på TV4?
    Jag visste inte ens att han gjorde TV, har bara sett honom när han dyker upp som irritationsmoment i diskussionsgrupper när han t.ex uttalat sig om förlossning.
    En del kollar på tv4, andra inte. Några feminister jobbar ju t.o.m på tv4 och verkar inte ha haft nåt problem att ha Paolo i sin närhet.
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-05-18 21:31:44 följande:
    En del kollar på tv4, andra inte. Några feminister jobbar ju t.o.m på tv4 och verkar inte ha haft nåt problem att ha Paolo i sin närhet.
    Här spekuleras det vilt.
Svar på tråden Mer Paolo Roberto