• Largeman

Mer Paolo Roberto

Ja, så var det det här om Paolo.
    Att ha lite ödmjukhet och förståelse för honom var tydligen inte aktuellt!!
    Att köra detta otroliga media drev för något som pågår dygnet runt i hela världen är väldigt magstarkt, att ställas inför stening av hela folket för en struntsak som detta.
    Ta det lilla lugna nu bli inte helt hysteriska, 2 vuxna människor gör en deal, en sk win win situation.

Sköt om er där ute!

• Svar på tråden Mer Paolo Roberto
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Sulan) skrev 2020-05-18 21:55:29 följande:
    Så att alla Sveriges feminister inte står och demonstrerar utanför TV4 24/7 det senaste decenniet bevisar att alla feminister älskar Paolo Roberto?

Hur ofta har du stått utanför TV4 och krävt att han ska sparkas? Har du inte gjort det, innebär det att du är förälskad i honom? Älskar du bad boys?
    Vilken nivå du håller. Nästan imponerad.
  • pyssel
    Anonym (Peter) skrev 2020-05-18 22:04:13 följande:

Fan.

Jag hade behövt lite ljus i mörkret.

Jo men det finns allt lite guldkorn på twitter (även från män) inimellan alla ledsna "naaaww, du behövs, du har hjälpt så många", "Världens äldsta yrke!", "Feminazis!" och "Kom igen, vem som helst kan göra fel, du kommer tillbaka gubben!"
    #inteensamaldrigglömd
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-05-18 22:22:53 följande:
    Oroa dig inte, du är obestridd mästare.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Peter) skrev 2020-05-18 22:35:30 följande:
    Oroa dig inte, du är obestridd mästare.
    Tråden handlar alltså om våldsverkaren och sexköparen Paolo Roberto. Så nu vet du det.
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-05-18 22:40:14 följande:
    Tråden handlar alltså om våldsverkaren och sexköparen Paolo Roberto. Så nu vet du det.
    Det vet jag. Jag väntar bara på att du ska förklara hur dina teorier om feminister passar in där.
  • Anonym (Sulan)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-05-18 22:40:14 följande:

Synd då att någon fått den att handla om att det är feministernas fel att Paolo Roberto öht är känd.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Sulan) skrev 2020-05-18 22:49:37 följande:
    Synd då att någon fått den att handla om att det är feministernas fel att Paolo Roberto öht är känd.
    Jaså, vemdå?
  • Anonym (Sulan)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-05-18 22:22:53 följande:

Tänkte att om jag sänkte mig till din nivå så skulle jag nå fram till dig. Det var värt ett försök i alla fall...borde insett att det var dömt att misslyckas.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Peter) skrev 2020-05-18 22:49:33 följande:
    Det vet jag. Jag väntar bara på att du ska förklara hur dina teorier om feminister passar in där.
    Vad bra, då kan vi se fram emot relevanta inlägg från dig.
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-05-18 22:52:51 följande:
    Vad bra, då kan vi se fram emot relevanta inlägg från dig.
    Du menar att du kommer förklara dina ologiskheter? Det ser jag fram mot.
Svar på tråden Mer Paolo Roberto