BIM juli 2020
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
Hej!
Får man hoppa in här?
Testade idag 3-4 dagar före BIM.
Kan knappt tro mina ögon???? Visst är det här ett positivt test?! Eller är det någon annan som fått svaga streck på dessa test och ändå inte varit gravid?
NOLL TVEKAN : STORT GRATTIS!!!!
GRATTIS!!! Inga tveksamheter på det testet inte!!!
Godmorgon tjejer!
BIM-5 idag och hoppet har sjunkit lite, vilket det har gjort varje dag sedan ägglossning (då jag kände mig rätt säker på att vi lyckats :P) Dock fick jag knottriga vårtgårdar (montgomerys körtlar) ca 5-7 efter ägglossning vilket jag bara har haft (eller åtminstone lagt märke till) under min förra och enda graviditet, dock var det mycket senare då och det känns ju som att jag har fått det tidigare än vad som är möjligt denna gången?
Jag har och haft mensvärk både igår och idag vilket får mig att tro att mensen är på ingång. Någon annan som känner igen sig, eller som haft mensvärk trots graviditet? 5 dagar kvar till mens/test känns som en evighet...
Förlåt för trippelskick... Lite nybörjare på det här tydligen.
Godmorgon tjejer!
BIM-5 idag och hoppet har sjunkit lite, vilket det har gjort varje dag sedan ägglossning (då jag kände mig rätt säker på att vi lyckats :P) Dock fick jag knottriga vårtgårdar (montgomerys körtlar) ca 5-7 efter ägglossning vilket jag bara har haft (eller åtminstone lagt märke till) under min förra och enda graviditet, dock var det mycket senare då och det känns ju som att jag har fått det tidigare än vad som är möjligt denna gången?
Jag har och haft mensvärk både igår och idag vilket får mig att tro att mensen är på ingång. Någon annan som känner igen sig, eller som haft mensvärk trots graviditet? 5 dagar kvar till mens/test känns som en evighet...
Godmorgon tjejer!
Har läst att många kan känna en känsla av mensvärk fast de är gravida, då livmodern blir växer. Så tänker inte att det är helt kört trots den känslan, men såklart svårt att veta. Är på ÄL +6 och har mjölkaktiga flytningar, vilket jag aldrig har.. hoppas.
Jaa, och riktigt häftigt att man lär känna sin kropp så att säga... Har som sagt väldigt oregelbunden cykel men sen jag började tempa så har jag prickat in varje mens så att det inte behövt komma som en överraskning. Även utan ÄL-stickor har jag också kunnat känna igen ÄL-symptom bättre och bättre som sedan bekräftats fint av höjd temp! :)
Jag plussade på ÄL+11 sist, med ett relativt starkt streck, så hade säkert kunnat få positivt redan innan. Nu har jag BIM 11/7 och får se hur länge jag kan hålla mig haha