Fiafiafia skrev 2020-11-02 14:18:02 följande:
Hej tjejer! Har varit här inne o läst en del, men känner nu att jag vill skriva av mig lite.. Kanske få lite igenkänning! ;)
Jag är just nu på ruvardag 12..värsta "terror-tiden" för mig! Växlar mellan hopp och förtvivlan och har antingen tidiga grav-tecken, eller är skengravid.. :/ har ont (stramande liksom) i ljumskar o nedre delen av magen, sömnsvårigheter med konstiga drömmar och trötthet.. Och humörsvängningar såklart! Haha! ????
Första försöket nu med min nuvarande sambo.
Jag har med tidigare partner gjort 4 ivf utan positivt resultat så det präglar nog mig lite.. Men försöker se det positivt och vara hoppfull.. Men samtidigt så försöker jag skydda mig själv genom att tänka att det inte blir något... Fattar inte varför.. För ledsen o besviken kommer man ju bli ändå om det inte går vägen...
Någon som känner igen sig? ;)
Styrka till er alla! ????
Hej :) Jag tror att vi är många som känner igen oss, jag tänker likadant. Någonstans djupt inne tror jag att det kan ha gått vägen men samtidigt är jag så rädd för att börja hoppas. Men lyckas det inte så blir jag ju ledsen oavsett, så jag är lite frustrerad på mig själv att jag inte bara kan hänge mig till att tro.
Håller med om att det är terror. Jag är bara på ruvdag 7 men är fullkomligt nervös redan.
Beklagar att du har gått igenom så många ivf!
Kommer du att testa snart? Hoppas att det blir positivt! :)