Clemmentina skrev 2020-11-01 15:23:16 följande:
Nu är jag ruvare! :) Det känns bra, allt gick så lätt och smidigt. Tre ägg befruktas varav två såg bra ut. Med andra ord gjorde icsi ingen stor skillnad för oss. Vi hoppas ändå att det är guldägget jag ruvar på. Hur går det för dig? :)
Vad härligt! :) Synd att icsi inte gav fler befruktade men det spelar ju ingen roll om det är guldägget du fick nu. Låter som att du är positiv, det är toppen. Hoppas att du får en fantastisk ruvtid nu.
Det är bra med mig, mår lite konstigt och vill så gärna läsa in saker i det men jag har ätit konstant i helgen så det är nog snarare därför :P Har haft det jättebra hittills, nästa vecka kommer nervositeten att komma med buller och bång dock, tror att det var motsvarande fredag nästa vecka som jag fick spottings vid min förra misslyckade fet, så det kommer läskiga tider i slutet av nästa vecka.
Vi ska till mina föräldrar nästa söndag och jag har lite panik inför att ha mens på farsdag. Längtar så efter att den dagen ska handla om min man.
Nu blev det mycket babbel, det jag ville säga var ju egentligen bara grattis till ruvningen :) Är ju en del tankar i såna här tider dock ;)
Hur brukar dina ruvningar vara, får du mycket känningar?