Sussna85 skrev 2020-11-16 19:23:49 följande:
Åh spännande att läsa! Vad var det för tabletter din sambo fick? Jag ska ta upp detta med läkaren imorgon, jag har bestämt att ett DNA test på sambons spermier måste göras iallafall.
Vad hjälper det om vi går vidare till ÄD med ett fint donationsägg och så sätter de in sambons spermier som ändå gör att ägget fragmenteras efter odling iallfall...
Läste att du hade fått lite spottings. Man kan bli väldigt skör i slemhinnorna av progesteronet,använder du Lutinus? Så länge det inte är mycket färskt blod och värk så behöver det inte betyda nått
De är ju så sträva och stora så jag fick nästan sår av att bara föra in dom där tabletterna...
Tabletter heter Fertil man plus, co-enzim Q10 och Vitamin E som min man fick ta, men sen fick jag också tabletter som heter ovunorm och vitamin D.
Jag tar tabletter från Turkiet, det står bara progesteron på dom. Men jag hoppas verkligen att du har rätt och att det inte är kört än. Vi har kämpat i 6 år och denna gången kändes de som att de kanske kunde funka. (fram tills jag såg bruna flytningarna) :(
Har du funderat på att göra ivf utomlands?