Enkeli skrev 2020-11-16 23:26:58 följande:
Hej alla, glömt kolla in här med allt som det är. Ska läsa lite bakåt imorgon så får jag koll på hur det går.. har ngn testat ngn vitamin, akupunktur, speciell kost eller likande vid ivf? Jag försöker kolla på allt nu..
Förutom alla dessa vitamintabletter som Omega 3, C-vitamin, zink, magnesium, folsyra, B12, så har jag druckit granatäpplejuice som köptes på en sån hälsobutik samt ätit mer av rödbetor. De två sistnämnda är för att boosta på med lite mer av vitaminerna på ett naturligt sätt. De ska ju öka blodcirkulationen mm. Detta i kombination med dagliga promenader. Skulle inte det funka så har man väl annars gett kroppen en bra dos med bra saker :)
Att äta så många tabletter och frukter/grönsaker varje dag gör jag inte på ett maniskt sätt. Utan jag upplever faktiskt att kroppen är mycket piggare. Känner inte mig så stressad och uppjagad av att gå igenom behandlingen med ivf. Givetvis är det väldigt olika hur man känner sig kring sin behandling.. men jag tänker att om jag kan minska min stress över det så kanske kroppen inte är lika spänd. Så kanske min kropp få må bra och vara mer mottaglig :)