• Anonym (Lisa)

Kompis kille

Jag har strulat med en av mina vänners killar i ca en månads tid. Nu har den killen bestämt sig för att satsa på min vän så han har bett mig att hålla tyst. Jag ångrar att jag har strulat med honom och tycker att han är både ett svin mot mig och hans sambo ( vännen). Jag vill på ett sett berätta för min vän vilken svin till sambo hon har. Men jag är rädd för att hon avbryter våran vänskap. Känner mig äcklig men jag ångrar ju att jag strulade. Hur ska jag göra?

• Svar på tråden Kompis kille
  • Anonym (Lisa)
    molly50 skrev 2020-08-19 19:14:51 följande:

Nej,men du kunde ha tänkt till innan du gjorde det.Du har varken empati eller respekt för henne.

Du väljer att inte berätta bara för att skydda dig själv.

Du upprepar ju hela tiden själv att du inte vill ta konsekvenserna.

Och det är egoistiskt till tusen.

Jag skyddar ju hennes svin till kille + att hon slipper bli ledsen.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 21:08:38 följande:
    Jag skyddar ju hennes svin till kille + att hon slipper bli ledsen.
    Tycker du att han är värd det..? Hur ofta tror du han ligger med andra? För du tror väl knappast att du är den enda?
  • Anonym (Lisa)
    molly50 skrev 2020-08-19 19:16:53 följande:

Jag vill tillägga att hade du haft empati och respekt för din vän så hade du inte legat med hennes kille från första början.

Då hade du sagt nej.

Jag tänkte med röven men gjort är gjort
  • EnAnonumius
    Tecum skrev 2020-08-19 21:00:33 följande:
    Helt offtopic, men om jag skrivit så i ett inlägg hade jag omedelbart blivit raderad och avstängd i x antal dagar. Är du moderator eller bara kompis med dem?
    Fakta...

*Nej jag är inte moderator på FL..
    *Och nej jag är inte kompis med moderatorerna heller.

Och är har du mer fakta.. Jag har fått inlägg som är snällare skrivet än det inlägget, raderat och blivit avstängd också.

Skall du fortsätta med fler OT frågor, med dumma enkelspåriga  slutsatser?  Eller skall du hålla dig till ämnet?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-08-19 20:45:52 följande:

Det spelar stor roll!! En person kanske är feg att hoppa från högsta trampolinen pga höjdskräck, det är nog ingen som skulle klandra den personen, men att undanhålla sanningen från en vän är alltid fel.Du talar ju helt emot dig själv! Hade du haft ett uns empati eller RESPEKT hade du aldrig knullat hennes kille!

Jag kan inte säga mer än att jag är lite feg av mig. Jag har tänk med röven när vi knullade men som sagt. Gjort är gjort
  • Anonym (Lisa)
    molly50 skrev 2020-08-19 20:54:52 följande:

Det vet du ingenting om.

Han sätter sig själv i skiten isåfall
  • EnAnonumius
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 19:19:07 följande:
    Inga snälla saker du säger. Är du lyckligare nu när du får uttrycka dig?
    Oj svider sanningen för dig? 
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 21:17:24 följande:
    Jag kan inte säga mer än att jag är lite feg av mig. Jag har tänk med röven när vi knullade men som sagt. Gjort är gjort
    Jaså var det den kroppsdelen...? Jag trodde närmast det var med andra hålet, men visst. Tack för info?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 21:19:45 följande:
    Han sätter sig själv i skiten isåfall
    En sak du kanske inte vet är att en del killar är väldigt skrytsamma om sina erövringar. Det finns en risk att han berättat för någon kompis om er två. Eller som någon annan sa (Molly kanske?) att någon kan ha sett er. Ni måste ju ha träffats någonstans, om inte annat gått hem till någon av er. Sånt där vet man aldrig.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-08-19 21:10:29 följande:

Tycker du att han är värd det..? Hur ofta tror du han ligger med andra? För du tror väl knappast att du är den enda?

Han är ett äckel så de är väl många. Men jag ska sätta dit äcklet på något sett utan att jag är inblandad
Svar på tråden Kompis kille