• Anonym (Lisa)

Kompis kille

Jag har strulat med en av mina vänners killar i ca en månads tid. Nu har den killen bestämt sig för att satsa på min vän så han har bett mig att hålla tyst. Jag ångrar att jag har strulat med honom och tycker att han är både ett svin mot mig och hans sambo ( vännen). Jag vill på ett sett berätta för min vän vilken svin till sambo hon har. Men jag är rädd för att hon avbryter våran vänskap. Känner mig äcklig men jag ångrar ju att jag strulade. Hur ska jag göra?

• Svar på tråden Kompis kille
  • Tecum
    EnAnonumius skrev 2020-08-19 21:17:20 följande:
    Fakta...

*Nej jag är inte moderator på FL..
    *Och nej jag är inte kompis med moderatorerna heller.

Och är har du mer fakta.. Jag har fått inlägg som är snällare skrivet än det inlägget, raderat och blivit avstängd också.

Skall du fortsätta med fler OT frågor, med dumma enkelspåriga  slutsatser?  Eller skall du hålla dig till ämnet?

Jag fortsätter OT, enkelspåriga slutsatser står som spön i backen i ämnet.

Ok, då beror det på det andra skälet, det du valde att inte citera...

Sen måste jag påminna mig att inte försöka skämta med dig...
  • EnAnonumius
    Tecum skrev 2020-08-19 22:10:46 följande:
    Sen måste jag påminna mig att inte försöka skämta med dig...
    Jag tål att skämt och älskar skämt.  Saken är den bara att du kan inte hålla mig ansvarig om du är dålig på att formulera skämt i text. Demon
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 21:46:24 följande:
    Någon gång gör han bort sig
    Hoppas att du hinner att göra bort dig först....Demon
  • EnAnonumius
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 21:24:15 följande:
    Vem vara sagt att de var sant. Men klart att de inte är kul när någon säger att man är äcklig mm
    Nej och din kompis tycker det är nog inte kul heller att du väljer att rädda dig själv genom att tiga om sanningen att du har huggit henne i ryggen genom att strula med hennes kille och önskade att du kunde strula mer med honom.

Den enda du tänker på är dig själv. Det är knappast kompisen du skyddar genom att tiga om sanningen. Den enda du skyddar genom att tiga om sanningen är dig själv. Men du är väl för självupptagen för att se detta.
  • Anonym (Lisa)
    EnAnonumius skrev 2020-08-19 22:37:03 följande:

Nej och din kompis tycker det är nog inte kul heller att du väljer att rädda dig själv genom att tiga om sanningen att du har huggit henne i ryggen genom att strula med hennes kille och önskade att du kunde strula mer med honom.

Den enda du tänker på är dig själv. Det är knappast kompisen du skyddar genom att tiga om sanningen. Den enda du skyddar genom att tiga om sanningen är dig själv. Men du är väl för självupptagen för att se detta.

Har sagt de några gånger men du verkar inte fatta. Jag är en fegis och jag är inte självupptagen.
  • Anonym (Lisa)
    EnAnonumius skrev 2020-08-19 22:32:21 följande:

Hoppas att du hinner att göra bort dig först....

Kommer jag aldrig göra
  • EnAnonumius
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 23:57:43 följande:
    Har sagt de några gånger men du verkar inte fatta. Jag är en fegis och jag är inte självupptagen.
    Jopp du är faktiskt självupptagen..  Det finns gott om bevis i denna tråden på att du är just detta; självupptagen.
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 23:58:15 följande:
    Kommer jag aldrig göra
    Då får man hoppas att killen berättar att han har knullat dig.
    Om du är så (dum) och tror att du aldrig kommer att göra bort dig.

• molly50
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 21:08:38 följande:
    Jag skyddar ju hennes svin till kille + att hon slipper bli ledsen.
    Du skyddar kanske honom. Och du skyddar dig själv. Men definitivt inte henne.
  • molly50
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 21:14:44 följande:
    Jag tänkte med röven men gjort är gjort
    Nja,det var nog inte den du tänkte med. Snarare framstjärten.
  • molly50
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 21:19:45 följande:
    Han sätter sig själv i skiten isåfall
    Och dig med. Men det har ni ju båda förtjänat,å andra sidan.
Svar på tråden Kompis kille