• Anonym (Lisa)

Kompis kille

Jag har strulat med en av mina vänners killar i ca en månads tid. Nu har den killen bestämt sig för att satsa på min vän så han har bett mig att hålla tyst. Jag ångrar att jag har strulat med honom och tycker att han är både ett svin mot mig och hans sambo ( vännen). Jag vill på ett sett berätta för min vän vilken svin till sambo hon har. Men jag är rädd för att hon avbryter våran vänskap. Känner mig äcklig men jag ångrar ju att jag strulade. Hur ska jag göra?

• Svar på tråden Kompis kille
  • Anonym (Lisa)
    EnAnonumius skrev 2020-08-19 21:19:49 följande:

Oj svider sanningen för dig? 

Vem vara sagt att de var sant. Men klart att de inte är kul när någon säger att man är äcklig mm
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 21:21:38 följande:
    Han är ett äckel så de är väl många. Men jag ska sätta dit äcklet på något sett utan att jag är inblandad
    Jaha du. Det enda du vet att han har gjort är att ligga med dig, så det finns ju inget annat att avslöja. Eller hade du tänkt skicka anonyma sms till henne och berätta vad ni gjort?
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-08-19 21:20:09 följande:

Jaså var det den kroppsdelen...? Jag trodde närmast det var med andra hålet, men visst. Tack för info?

har tänk med fittan också, du verkade vilja veta.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 21:25:58 följande:
    har tänk med fittan också, du verkade vilja veta.
    Jag är inte ett dugg intresserad av dina slaskiga könsdelar. Det finns inget i mina kommentarer som tyder på att jag vill veta några äckliga detaljer om vad ni haft för er, sluta projicera dina sjuka tankar på andra.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-08-19 21:21:33 följande:

En sak du kanske inte vet är att en del killar är väldigt skrytsamma om sina erövringar. Det finns en risk att han berättat för någon kompis om er två. Eller som någon annan sa (Molly kanske?) att någon kan ha sett er. Ni måste ju ha träffats någonstans, om inte annat gått hem till någon av er. Sånt där vet man aldrig.

Han vill inte bli avslöjad att han är ett äckel så han har nog inte sagt till någon. Även om någon har sett oss tillsammans så kan dom inte säga att vi har krullat. Om dom har sett oss så är de när man har varit ute och gått. Vilket vi har gjort innan vi strulade också
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-08-19 21:24:53 följande:

Jaha du. Det enda du vet att han har gjort är att ligga med dig, så det finns ju inget annat att avslöja. Eller hade du tänkt skicka anonyma sms till henne och berätta vad ni gjort?

Nej, men någon gång ska jag komma på honom med någon annan och då ska hon få veta om den tjejen
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-08-19 21:27:15 följande:

Jag är inte ett dugg intresserad av dina slaskiga könsdelar. Det finns inget i mina kommentarer som tyder på att jag vill veta några äckliga detaljer om vad ni haft för er, sluta projicera dina sjuka tankar på andra.

Du tycker att mycket är äckligt? Känslig?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 21:41:28 följande:
    Nej, men någon gång ska jag komma på honom med någon annan och då ska hon få veta om den tjejen
    Men han har ju sagt att han ska satsa på sin tjej istället, och även om han är med någon annan så kommer du inte veta, för du säger ju att ingen vet om vad ni två har gjort heller, så du kommer aldrig ha nåt att skvallra om.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-08-19 21:42:51 följande:

Men han har ju sagt att han ska satsa på sin tjej istället, och även om han är med någon annan så kommer du inte veta, för du säger ju att ingen vet om vad ni två har gjort heller, så du kommer aldrig ha nåt att skvallra om.

Någon gång gör han bort sig
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 21:46:24 följande:
    Någon gång gör han bort sig
    Om han är trogen så finns det inget att göra bort sig med...... 
Svar på tråden Kompis kille