Varför får inte män vara osäkra?
Kvinnor är ofta osäkra, kan handla om utseendet, rädda att inte duga åt män, att de är tråkiga, osv.
Här skulle det vara önskvärt om kvinnor kunde svara på varför män inte får vara osäkra?
Kvinnor är ofta osäkra, kan handla om utseendet, rädda att inte duga åt män, att de är tråkiga, osv.
Här skulle det vara önskvärt om kvinnor kunde svara på varför män inte får vara osäkra?
Stora bröst går att operera. Det är värre att ha liten penis.
Fin rumpa går att fixa. Det är värre för män att bli längre. Hur kul är det att dejta på styltor?
Kvinnor har ju det mannen är intresserad av mellan benen (en del män kan ju t om tänka sig att betala) så det är väl bara att känna lättnad över att man slipper ha humor, vara allmänbildad och kunna föra en intressant konversation.
Jag har alltid undrat varför kvinnor inte är lika intresserade av det män har mellan benen som män är av det kvinnor har mellan benen?
Kvinnor försöker ju sabotera för korta män genom att envisas med högklackat.
Egentligen borde det ju vara korta män som har högklackade skor eller möjligen platåskor.
Kvinnor försöker ju sabotera för korta män genom att envisas med högklackat.
Egentligen borde det ju vara korta män som har högklackade skor eller möjligen platåskor.
Nu finns det iofs tjejer som skriver på nätet och är lika hatiska som incels. Så dom finns i lika hög grad.
Nu håller jag inte med hatiska incels. Men snacket om offerkofta är tröttsamt. Om man säger att det är offerkofta när män som har dåligt självförtroende eller är blyga klagar på att normen gör att dom går bort. Då är det offerkofta när kvinnor klagar på att dom väljs bort i olika sammanhang för att dom är som dom är. En kvinna som tex vill jobba i ett mansdominerat jobb kan ju bli mer manlig. Men så säger man inte för givetvis ska man jobba med normer så att alla inte behöver vara stöpta likadant. Men när det gäller män och dejtning då verkar det vara en norm man inte får röra utan män med dåligt självförtroende ska bara skärpa sig och slänga offerkoftan. Som jag skrev det är fel att hata kvinnor som arga incels gör. Däremot är det inte fel att ifrågasätta den norm som män måste hålla sig inom.