• Anonym (Hehehe...)

Blåser henne

Jag har en fru som var otrogen mot mig i över ett halvår. Hon kan fortfarande inte vara ärlig och berätta hela sanningen för mig trots att jag frågat flera gånger....

Därför planerar jag nu att blåsa henne.

Jag har låtsats förlåta henne men jag väntar bara på rätt ögonblick att totalt sabba hennes liv.

Gör jag rätt eller fel tycker ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-16 15:49
    "Blåsa henne" var fel uttryckt.
    Jag tänker berätta för hennes vänner om de ekonomiska bedrägerier hon i flera år har utsatt dom för.
    OBS Jag fick själv nyligen reda på detta av misstag.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-16 15:49
    "Blåsa henne" var fel uttryckt.
    Jag tänker berätta för hennes vänner om de ekonomiska bedrägerier hon i flera år har utsatt dom för.
    OBS Jag fick själv nyligen reda på detta av misstag.

• Svar på tråden Blåser henne
  • molly50
    Anonym (FYI) skrev 2020-09-18 11:59:11 följande:
    Det är väl ändå inte ts sak att anmäla, Det kan ju verkligen slå tillbaka på honom själv om han har vetat om det si och så länge, utan att anmäla. Det måste ju vara dom som blivit lurade som skall anmäla.

Jag håller med ts i att sämsta hämnden av en otrohet är att bara lämna. För om man är otrogen räknar man nog med det ifall man blir avslöjad.
    Alltså värdelöst som hämnd.
    Och han har även rätt i att hon skiter förmodligen fullständigt i att han begär skilsmässa. Kanske lite obekvämt i början innan allt är i ordning, sen rullar livet på som vanligt, men med skillnaden att hon har ett skönt minne i huvudet av älskaren.
    Precis som det förmodligen blev för ditt ex. Han går ju inte fortfarande och sörjer, eller?
    I första hand så är det väninnornas sak,såklart.
    Men TS behöver ju inte berätta hur länge han har vetat om det.

Klart att de som är otrogna räknar med att bli lämnade. Det är ju därför de inte berättar om vad de gjort. För att slippa konsekvenserna av att bli lämnad,
    Så helt värdelöst är det nog inte.

Jag tror knappast att mitt ex sörjer. Han är ju,så vitt jag vet,gift med den han bedrog mig med,
    Men går han fortfarande och sörjer efter alla år så säger det mer om honom än om mig,
    Det är inget jag bryr mig om. Det är hans problem,i så fall.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Y) skrev 2020-09-19 14:39:28 följande:
    Vänta, är Anonym en man? Jag har hela tiden trott att det var en kvinna. Skrev hen inte om sin man i nåt inlägg?

Men ja, jag håller med. Anonym framställer TS som en psykopat som riskerar att misshandla eller mörda sin nästa partner om han fullföljer hämnden, och TS som en genomgod person som bara har gjort något lite småtokigt.
    Jag kanske missat det, fast kvinna eller man så är det fortfarande jävligt manipulativt att måla upp skräckscenarier för att försöka få TS att bli skraj. 

Det är ju väldigt intressant att personen tar upp risken för att TS fru begår självmord om hon blir avslöjad men verkar helt ignorera att hon själv sket i om TS eller vännerna skulle begå självmord pga hennes svek. Drömmer
  • Anonym (Y)
    Anonym (jaha) skrev 2020-09-21 17:52:38 följande:
    Jag kanske missat det, fast kvinna eller man så är det fortfarande jävligt manipulativt att måla upp skräckscenarier för att försöka få TS att bli skraj. 

Det är ju väldigt intressant att personen tar upp risken för att TS fru begår självmord om hon blir avslöjad men verkar helt ignorera att hon själv sket i om TS eller vännerna skulle begå självmord pga hennes svek. Drömmer
    Ja, väldigt märkligt. När man sympatiserar så starkt med någon som betett sig illa, så kan jag inte se någon annan förklaring att man själv gjort sig skyldig till samma handlingar.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Kör på) skrev 2020-09-19 11:37:12 följande:
    Jag har missat om den andra, bedragna frun lämnade sin otrogne man eller stannade hon kvar? Vet du?

Så din exfru fick inte älskaren, vad gör hon nu?

Älskar såna här solskenshistorier ;)
    Ingen aning, pratade bara med henne den gången. Sen hörde jag inte mer från henne.

Exet är ff singel 
  • Anonym (Hehehe...)

Tänkte uppdatera er som är intresserade.

Breven till hennes vänner är postade.

Hon pratar om hur glad hon är att vi kom igenom detta.

Jag förbereder skilsmässan för fullt.

• Anonym (Y)
    Anonym (Hehehe...) skrev 2020-09-24 21:59:29 följande:

Tack för uppdateringen. Skriv gärna igen när det finns mer att berätta.
  • Anonym (Hondendär)
    Anonym (Hehehe...) skrev 2020-09-24 21:59:29 följande:

Mina djävulshorn kommer fram! Heja dig!
  • Anonym (Hehehe...)

Så där...då har den första av hennes vänner polisanmält henne.
    Frun helt knäckt och fattar inte hur de kunde få reda på nåt....

• molly50
    Anonym (Hehehe...) skrev 2020-09-29 10:36:13 följande:

Så där...då har den första av hennes vänner polisanmält henne.
    Frun helt knäckt och fattar inte hur de kunde få reda på nåt....

Har du gett henne skilsmässohandlingarna också?
Svar på tråden Blåser henne