• Anonym (Hehehe...)

Blåser henne

Jag har en fru som var otrogen mot mig i över ett halvår. Hon kan fortfarande inte vara ärlig och berätta hela sanningen för mig trots att jag frågat flera gånger....

Därför planerar jag nu att blåsa henne.

Jag har låtsats förlåta henne men jag väntar bara på rätt ögonblick att totalt sabba hennes liv.

Gör jag rätt eller fel tycker ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-16 15:49
    "Blåsa henne" var fel uttryckt.
    Jag tänker berätta för hennes vänner om de ekonomiska bedrägerier hon i flera år har utsatt dom för.
    OBS Jag fick själv nyligen reda på detta av misstag.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-16 15:49
    "Blåsa henne" var fel uttryckt.
    Jag tänker berätta för hennes vänner om de ekonomiska bedrägerier hon i flera år har utsatt dom för.
    OBS Jag fick själv nyligen reda på detta av misstag.

• Svar på tråden Blåser henne
  • Anonym (Y)
    Anonym (Hehehe...) skrev 2020-10-13 13:10:58 följande:

Hon har hört av sig och tyckt synd om sig själv....jag sa att jag inte tyckte ett dugg synd om henne och la på luren.

Helt rätt. Har du hört något mer från henne?
  • Anonym (Hehehe...)
    Anonym (Y) skrev 2020-10-13 15:08:36 följande:

Helt rätt. Har du hört något mer från henne?

Ja jag har fått några sms där hon säger att hon vill ses..
  • Anonym (Y)
    Anonym (Hehehe...) skrev 2020-10-14 08:21:24 följande:

Ja jag har fått några sms där hon säger att hon vill ses..

Ok. Tror du hon vill lappa ihop äktenskapet igen? Svarar du eller ignorerar?
  • Anonym (Hehehe...)
    Anonym (Y) skrev 2020-10-14 09:03:23 följande:
    Ok. Tror du hon vill lappa ihop äktenskapet igen? Svarar du eller ignorerar?
    Olika, men oftast ignorerar jag. Det kvittar vad hon vill för jag kommer aldrig ta tillbaks henne eftersom jag aldrig kommer kunna lita på henne igen...vad hon än säger eller lovar...

Jag råkade springa på mannen hon legat med föra helgen och agerade väl lite ogenomtänkt...så nu har jag även fått frågor från henne om varför jag gjorde så mot honom..."han har ju inget med detta att göra"...hahahaha åh fan...så de har ju dessutom uppenbart fortfarande kontakt.

Nä, hon är ute ur mitt liv nu och jag kommer blocka henne överallt så fort allt allt praktiskt med separationen är klart.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Hehehe...) skrev 2020-10-14 11:02:54 följande:
    Olika, men oftast ignorerar jag. Det kvittar vad hon vill för jag kommer aldrig ta tillbaks henne eftersom jag aldrig kommer kunna lita på henne igen...vad hon än säger eller lovar...

Jag råkade springa på mannen hon legat med föra helgen och agerade väl lite ogenomtänkt...så nu har jag även fått frågor från henne om varför jag gjorde så mot honom..."han har ju inget med detta att göra"...hahahaha åh fan...så de har ju dessutom uppenbart fortfarande kontakt.

Nä, hon är ute ur mitt liv nu och jag kommer blocka henne överallt så fort allt allt praktiskt med separationen är klart.
    Är den andra snubben i ett förhållande? I så fall är det kanske bra om hans partner oxå får reda på det.
  • Ms anybody

Jag tycker inte det är meningslöst som andra skriver.

Alla ska vara så svensson korrekta. Typ 'Han får sparka på mig men jag får inte sparka tillbaka! '

¿¿¿¿ :O

Utan om du känner dig lurad och är arg så självklart varför inte ge tillbaka.

Hon ska ju inte tro man kan göra hur som helst mot en person utan konsekvenser.

An eye for an eye and thoot for a thoot.

Det är också ett bra sätt för dig att sedan efteråt kunna släppa allt. Det blir lite som ett avslut en lättnad när man får ge igen.

Och sen så säger du ju bara som det är och kanske även dessa vänner blir glada att få veta sanningen så hon inte fortsätter lura dem.

Jag hade i alla fall velat veta om jag hade en vän som lurade mig eller utnyttjade mig. Ingen tvekan om det.

Kör på!

• Anonym (Kör på)
    Anonym (Hehehe...) skrev 2020-10-14 11:02:54 följande:

Hade hon erkänt otroheten men vägrat berätta vem hon varit otrogen med eller hur var det, minns inte..?

Konstigt i så fall att hon försöker säga att han inte har med detta att göra. Finns ju möjligheten att hon varit otrogen med två olika karlar och att hon tror att du vet om den andra. Eller försöker hon bara skydda den här killen?

Uppenbart att de fortfarande har kontakt i alla fall som du säger. Jag hejade på dig förut men tycker du gjorde ännu mer rätt nu. Rulla subban i tjära och fjädrar, heja dig TS! :D
  • Anonym (Elise)

Hur går det för dig TS?

Svar på tråden Blåser henne