Asparaghus skrev 2021-08-12 11:46:06 följande:
Hej på er...
Har inte skrivit så mycket i tråden. Men följt den länge.
Jag har varit i den här cirkusen nu allt för länge/mycket genom åren.
Har barn födda 2007 som kom till efter sprutor.
Sa då aldrig mer.
Men typ 2 decennier senare är man i det igen. Nu dock med 1 mf och 2 ma här under 2019-2020.
Mf-utredningen visade inget.
Men fått progesteron och trombyl att ta vid pluss.
Samt fick jag börja med Letro då jag har pcos.
Dock var de 3 andra grav som slutade i förlust naturliga...
Plussade nu iaf efter vår 3:e Letrokur. V 5+2.
Denna ggn känns det mest knasigt då man innan mest känt så som Sprallan sagt, ett steg närmare mf-utredningen iaf.
Nu har man inte ens det som tröst-pris.
Så jag hänger kvar här och hejjar på er. Då jag nog om några månader är tillbaka i Letro-världen.
Åh, känner igen din signatur, visst har vi följt varandra lite i tråden här innan?
Så svårt det där med utredning, såklart skönt säkert att där inte är anlag för kromosomfel eller liknande, men samtidigt vill man ju ha nått konkret att kunna åtgärda och känna sig trygg med för att få upp hoppet att det ska gå hela vägen. Men stort grattis till fjärde plusset iaf! Håller tummarna massor!
Jag har ÄL idag enl. Stickorna, VUL i tisdags CD 14 och 20mm blåsa. Tredje omgången letrozol efter mitt senaste MA. Hoppas så att det tar denna gången så man kan få komma vidare.
Har faktiskt köpt både progesteronkräm och aspirin som jag har bestämt mig för att ta nästa gång det plussar. Något måste jag bara försöka, det kan ju inte gå sämre än de andra gångerna ;) finns ju bara tabletter med acetylsalicylsyra på 500mg men jag tänker att jag får dela i 6-7 bitar så gott det går, jag måste bara försöka göra någonting för i hjälpa kroppen, det ska ju inte vara skadligt för fostret.
Har du något tidigt VUL inbokat? Håller tummarna så galet mycket för dig, nu jäklar ska de bli vår tur! Njut av underverken från 2007 sålänge! <3 jag kämpar för mitt första :)