isabelle81 skrev 2021-02-16 20:56:56 följande:
Vad härligt :) Var på kub igår och allt såg bra ut! Så skönt. Blir 40 i juni så oroat mig en del faktiskt. Nytt bf 22 aug så ändrar i listan :)
Efter kub la jag ut på sociala medier och blev direkt anstormad med grattis :) Bara fyra stycken har frågat ?var det planerat? denna gången haha. Förra gången var det fler men då var det nog mer oväntat då nr 3 hann bli 9 år innan hon föddes. Nu är det ingen som tror på mig när jag säger ?men NU är det sista!? ;)
Vi kommer ta reda på kön :) kan säga redan nu att det är en tjej ;) har två av varje så jag har haft rätt på mina gissningar tidigt med de andra :)
Berättade för min chef på medarbetarsamtal mer för ca 2 v sedan :) hon blev glad och det kändes verkligen ärligt :)
Kan vara svårt med mamma. När folk tycker mycket brukar jag tänka att ja det är deras åsikt men den får stå för den personen. Vet att det är svårare när det är någon som står en nära...
Vad skönt att läsa att det har gott bra! Hahah, vad roligt att ni blir så stor familj! Var det som jobbade på BB dessutom?
Kärlek har man ju alltid gott om :)
Haha, vad roligt att du redan ?vet?!
När jag var på KUB så fick jag känslan av en kille. Min man tror dock på tjej så det blir intressant att kolla på RUL!
Ja nu ska vi berätta för syskonen i dagarna, så det ska bli kul! Jag ska helt klart återkomma när jag har berättat för min mamma och berätta om hennes reaktion :)