Perzika skrev 2021-02-16 22:53:28 följande:
Vad skönt att läsa att det har gott bra! Hahah, vad roligt att ni blir så stor familj! Var det som jobbade på BB dessutom?
Kärlek har man ju alltid gott om :)
Haha, vad roligt att du redan ?vet?!
När jag var på KUB så fick jag känslan av en kille. Min man tror dock på tjej så det blir intressant att kolla på RUL!
Ja nu ska vi berätta för syskonen i dagarna, så det ska bli kul! Jag ska helt klart återkomma när jag har berättat för min mamma och berätta om hennes reaktion :)
Jätteskönt! Ja det stämmer :) Arbetsskada ;) Så mysigt med bebisar och även senare såklart. Däremot är jag inte så bra på att vara föräldraledig ;) Brukar ta 4-5 månader sen vill jag jobba lite timmar iallafall :) Nu jobbar vi båda deltid och turas vi om att vara hemma med lillan som är 21 månader. Jag är ledig idag och igår :)
Ja ta det med en nypa salt. Jättemånga som tycker så mkt som sagt. Nu är det ingen på jobb som tror på mig när jag säger jo men NU är det sista ;) Men det är VERKLIGEN sista. Kommer sterilisera mig. Blir 40 och tredje snittet så det blir stopp :)
Spännande med syskonen :) Uppdatera gärna med reaktionerna! Hoppas min dotter mjuknar med tiden :)