Gameofthrones skrev 2020-12-09 20:45:08 följande:
Ärligt anmälan av soc för magtröjor? Det säger ganska mkt hur ni beter som föräldrar till era barn. Ta upp soc för en magtröja?
Mår ni dåligt eller?
Då får ni anmäla halva befolkningen och era skolor , eran omgivning i lokala butiker, era barns kompisar, H&M, Lindex New Yorker alla klädesbutiker som säljer magtröjor! -Snälla det är en magtröja.
Jag skulle prata med föräldrar om barnet använder sexigt akt med kläder en tjej som jag brukar se med mina söner hon drar upp en tröja ännu mer mot brösten drar ner tröjaxeln slickar sig runt munnen och pratar om att killar är snygga och hon vill kyssa och ha sex med sina klasskamrater där skulle jag reagera. Hon är 11 år. Hon klär sig i vanlig tröja.
Kom inte och skyll på magtröjor.
Ring till soc när det är ett riktigt fall, fyran för förälder som drar in soc bara för jävlas.
Vet ni hur många kategorier det finns av föräldrar?!
Ja där tänker vi lite olika. Om min dotter ville pussa pojkar hade hon gärna fått göra det, det är HENNES egna sexualitet och ingen annans. Jag tycker flickor ska gå klädda i ordentliga kläder för att slippa känna sig osäkra eller utstirrade av äckelgubbar som vi alla vet finns mängder av i samhället. Vi är lite olika där du och jag..