Olivia1992 skrev 2021-04-21 08:56:18 följande:
Gomorgon!
Precis, var på mitt VUL igår morse, var ett väldigt tidigt VUL. tidigare stimuleringar har jag väntat ytterligare en/två dagar.
och är så lycklig att hon hittade 8 blåsor

dom växte och jämt alla, tidigare har dom under första VUL hittat 3-5 blåsor i alla storlekar.
ska dit igen på fredag morgon för att kolla en sista gång innan äggplock på måndag nästa vecka. beräknas då ta Ovitrelle på lördag kväll.
aahaa, okej. förstår! kanske inte är jätte bra tajmat? precis som du säger så satsa på en behandling innan och efter återföringen

låter som en toppen idé! har läst många som gjort så.
Hör av dig hur ditt VUL går idag! håller alla tummar under dagen

hejsan!!! låter ju toppenbra med 8 äggblåsor vid första VUL som dessutom har typ samma stl

!
precis som du har jag också haft lite seg start innan men denna gången verkade det vara mera fart på äggstockarna här med! (I alla fall den ena..) läkaren såg 8-9 på ena och 3 typ på andra så det känns lovande. vi har samma schema du o jag, ska också tillbaka på fre och bestämma om ÄP blir måndag eller ons. (tror de inte gör återföring på tisdagar så därav mån, ons.) bäst vore nog ons för min del, hoppas mina äggblåsor också tycker det haha, mannen har en viktig workshop på måndag som måste flyttas annars.. och jag är ju ändå lite orolig för omogna ägg så dag 14 låter liksom bättre i mina öron...;)
jag börjar även med Orgalutran idag som ska göra att äggen inte mognar för fort innan ÄP, och tydligen kan det saktas ner lite då så blir spännande att se fredag morgon hur det går. sen är jag väldigt spänd inför att se hur befruktningen går denna gången också såklart, har ju hivat i mig vitaminer för kung o fosterland här i 5-6 v så hoppas att det ger ngt resultat på kvaliteten också.
får se om vi kör äggplock 'tillsammansä på måndag då ;)