Dibella skrev 2021-06-12 09:57:04 följande:
Hej vännen,
Ja jag får hålla tummarna på måndag helt enkelt och se vad som sägs. Läkaren som jag träffade och hoppas få träffa mer var väldigt fin iallafall. Rätt hemskt att man känner att man bara vill att sommaren ska gå snabbt, man vill kunna njuta med. Men ni hade ert ÄP redan inplanerat i augusti eller?
Hoppas du får en fin helg med!
hej! skriv o berätta vad de säger på mötet idag! jag tror nog att du kommer njuta av sommaren, när du vet ett ungefärligt datum när du ska börja igen så kanske du kan släppa barntankarna under sommaren och bara ha det bra

det planerar jag att göra!
Nja alltså min klinik i Prag (Gennet) är ju ganska enkel och har nog 'inte råd' att neka folk att börja, utan de tar in mer personal i så fall skulle jag tro. jag väntar fortfarande på svar från dem om ändring i mitt stimuleringsschema. och vi kommer att vara i sverige hela sommaren så jag måste göra mitt ultraljud på dag 22-25 i cykeln innan jag sätter igång, i Sverige.. inte det enklaste att få en tid då jag varken är skriven i sverige etc, så tja lite småstressad över det är jag väl ändå, men ska ringa o jaga ultraljudskliniker nu....