Dibella skrev 2021-06-15 11:42:29 följande:
Det är sant som du säger, extremt svårt att styra tankarna/känslorna ibland bara, man vill bara gå vidare i processen nununu. Allt är en evig väntan, som du själv beskriver. Men det som på något sätt är gott är väl att det är sommaren som väntan är på, den hade nog varit tyngre om det var mörkt och kallt ute. Men sensommaren it is!
Skönt att du hittade någon som kan göra VUL här om det behövs iallafall. Man vet ju inte när mensen behagar dyka upp heller! Blir det på mensen som kommer runt den 13 aug som ni kör sprutstart då?
Jo vi hade vår lilla frysblastis som vi hoppas får ligga något år och bli ett syskon om man har tur. Dock livrädd att de 3 försöken inte kommer räcka till, när man inte får ut så mkt ägg, och desto mindre till frys. men får försöka hålla hoppet uppe så långt det går.
ja och jag antar att ni också försöker på egen hand så länge nu..? man hoppas liksom på mirakel givetvis men så länge man inte fått bekräftat att typ båda äggledarna är stängda så skulle det ju ev kunna gå ;)
ja precis planen är sprutstart på mensen i augusti, dock vet jag ju inte om de exempelivs kommer tillbaka och föreslår långa protokollet eller liknande, då vet jag inte riktigt hur man gör eller när man börjar...
men hur är det nu, kommer du köra ditt första landstingsförsök nu i sep då? eller blir det andra? skönt ni har en i frysen tycker jag, men förstår att du vill använda landstingsförsöken med såklart, jag tycker det känns ganska hoppfullt med många i tråden som inte får jättemånga ägg men ändå blir gravida, så vi håller oss fast vid det tycker jag