AndraSladdis skrev 2021-09-19 11:51:39 följande:
Vi kör inte via landstinget (är för gammal och har barn innan) men känner igen så väl hur frustrerande det kan vara att man behöver vänta. När andra gör flera IVF under tiden. Så vill bara skicka en kram och omtanke! Sist väntade vi ett halvår på FET som blev MA och nu blir det nog ett halvår igen till nästa. Jag försöker hitta lite nya hobbies/vänner att fokusera på under tiden och familjen.
Vår tid kommer snart, och särskilt din som är ung!
Åh men hej, det var längesen, men faaan va ledsen jag blev att höra om ditt MA:(!! Herregud så orättvist livet är ibland, när man ändå kommit till milstolpe efter milstolpe med VUL som ser bra ut också så slutar det sådär, fyfan, skickar en stor kram!
När hände det?
Varför tror du att du får vänta ett halvår till nu?
Jag har fått minus efter mitt tredje IVF för i år (så vi får åtminstone göra mer än att vänta..) min äggkvalitet verkar ju vara rätt dålig men tror jag vägrar acceptera att den skulle ha blivit katastrofalt dålig på 3 år då det funkade och blev en dotter och ändå fick 3 blastisar den omgången 2018.
Jag förstår att du går på Olga? Kikade lite på dem men känner inte att jag orkar gå igenom en klinik till och att de inte gör färska återföringar etc, skulle bli så stressad mitt i alltihopa tror jag tyvärr. Hur känner du för kliniken?
Kram till dig.