Lusselelle123 skrev 2021-09-30 10:13:03 följande:
Ja precis, det är nog rätt svullet där inne och sen att jag inte kan gå på toaletten bidrar nog en del också. Jahaa, men det kanske är som min läkare sa att det rör sig omkring där inne och att det är därför dessa upplevelser kan vara olika från gång till gång. Hoppas verkligen att det går bra på ditt nästa äggplock och att den dolda äggstocken inte ställer till det.
Oj vad spännande med VUL imorgon!! Det verkar ju som om det kan hända en heeel del grejer där inne på bara ett fåtal dagar efter att ha läst andras upplevelser här i tråden, men också min egen som gick från 6-17 på 3 dagar. Håller verkligen tummarna för dig och så får du uppdatera oss imorgon 
Ja jag hoppas att det kör igång lite grann! Och hoppas du inte får något telefonsamtal utan får komma in imon som planerat 
Steeph skrev 2021-09-30 10:46:15 följande:
Hej på er!
Jag är på äl+6 idag och är redan inställd på att vårat sista försök att bli gravida på egen hand kommer att misslyckas. Iallafall så ska jag börja med menopur cykeldag 1. Nu till min fråga. Får man ha oskyddat sex under behandlingen? Jag kom på att vi glömde fråga det när vi var hos Linnékliniken i augusti. Jag kommer att ta fyremadel från cykeldag 5 och vul inbokat cykeldag 7.
Skyddat sex under stimuleringen pga chans att ägg släpper och ger flerbördig graviditet.
Jag skiter i detta, vilket man säkert inte bör, men jag får inte ut några ägg ändå då jag har låg äggreserv, så skulle jag mot alla odds få trillingar, så tackar jag och tar emot :) Men finns ju de som får 20 blåsor, inte lika spännande om det skulle gå snett där.