Inalina skrev 2021-11-01 11:39:20 följande:
hej, hoppas du hade en fin helg! ja det är massor som ska passas in i den här karusellen, speciellt när man aldrig vet vilken dag det blir vare sig äggplock eller återföring.
Förmodligen vet jag i alla fall när jag startar med sprutorna - den 10:en nov., MEN det beror också på om jag hunnit få en blödning (som ska komma några dagar efter Zoladex-srputan). Har man inte hunnit få blödningen så får man skjuta på VUL som man har innan sprutstart... blödningen gör så att slemhinnan blir tunnare så man kan börja bygga upp den igen med sprutorna...
i mitt nuvarande protokoll ser det ut som att ÄP blir mellan dag 13-15 vilket jag hoppas blir 22-24 nov. Är i väg på en grej helgen 20-21 i Österrike så förmodligen får vi åka direkt därifrån till Prag, så det är minutiöst planerande här... blir i alla fall någon timme mindre restid

Haha, känns som du har så fullt upp och att det riskerar att krocka med IVFen, men att det hittils ändå lyckats klaffa på alla IVFer. Hoppas vi på denna gången med. Tankarna är lite på annat håll iallafall med mycket att göra? Hur mår du på nedregleringen änsålänge då? Hört att det inte alltid är så mysigt. 
Själv väntar jag på ÄL just nu, men den segar och är mycket senare och svagare (?) än vanligt, lite frustrerande med tanke på att det skjuter på mens och nästa ÄL så att återföringen bara kommer än längre fram haha.
Var flera dagar där det varit superstarkt på stickan (CB) men ingen glad gubbe, oftast brukar stegringen gå ganska snabbt för mig och sen ganska omgående märka ÄL, men denna månaden har varit väldigt svajig, tror det måste vara efterdyningarna av IVFen. Segt bara